krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 ikke rart at hele greia går til wank, dette sjer ofte når store ting sjer og mange skal ha tilgang til det samtidig:) dere husker vel når den første gta 4 traileren kom? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er det ingen her som har klart å laste den ned og har testet den enda ? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fantastisk av Sony. Men; Er det noen som har prøvd å installere på US-konto? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 aha...eg hadde eit ps3 spill inni drevet...da fekk eg svart skjerm.. så tok ejecta eg spillet frå ps3en og starta demoen... please insert game disc Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå er jeg kanskje slem, men vanvittig bra. Demoen er ikke kjempelang, men jeg kan glatt si at dette blir kjøp Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) aha...eg hadde eit ps3 spill inni drevet...da fekk eg svart skjerm.. så tok ejecta eg spillet frå ps3en og starta demoen... please insert game disc Så du spiller det nå?? Jeg som akkurat sletta demoen *GRIN* Endret 8. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 enda en fordel med amerikask ps3 Utrolig merkelig at dem sperrer det ?? noen som har et fornuftig svar ?? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) aha...eg hadde eit ps3 spill inni drevet...da fekk eg svart skjerm.. så tok ejecta eg spillet frå ps3en og starta demoen... please insert game disc Så du spiller det nå?? viss eg har eit ps3 spill i ....svart skjerm....tar eg ut spillet frå ps3..please insert game disc.. Endret 8. november 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Fantastisk av Sony.Men; Er det noen som har prøvd å installere på US-konto? jeg prøvde, funket ikke :/ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fantastisk av Sony.Men; Er det noen som har prøvd å installere på US-konto? jeg prøvde, funket ikke :/ Im crying... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 snakk om antiklimaks av ein kveld då... Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 noen som har prøvd å innstallert det uten at det er en disc som står i? har sikkert ingenting å si, men man må jo prøve alt da Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, dette hadde jeg gledet meg til. Noen som har noe svar på hvorfor de egentlig gjør det på denne måten? Har det noe for seg? - Masse sinte brukere + ?!?!?! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sykt bad av sony...Fatter ikke hvorfor de gjør det! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sony europe stinker... alltid de som lager trøbbel. Sony japan og usa er greie.. europe er helt på tryne. De har bevist det mange ganger. (døden til lik-sang f.eks) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 uncharted demo for us only..! there you have it folks.!! Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) så det var en del av folket på gamespot forumet som hadde samme problem, vet nå ikke om de er fra usa, men hvis de er så er det sikkert bare tilfeldige folk som får prøvd den :S ikke vet jeg EDIT: ok, kanskje ikke Endret 8. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Nå er jeg kanskje slem, men vanvittig bra. Demoen er ikke kjempelang, men jeg kan glatt si at dette blir kjøp var det bra framerate? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 fikk nettopp svar frå ein som er frå USA på vennelista mi...demoen funker fint av han.. ser ut som sony nettopp har rompekjørt europa brukere nok eg gang.. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var en kort demo, får vente på review hvor langt det er. Usikker på dette eller assasins creed, begge er vel 370kr fra renchi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå