_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 nå kommer eg ikkje innpå ps nettverket i det hele tatt...ikkje eu eller us kontoen kan logges på.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hahaha, Sony overgår seg selv! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Kanskje de legger ut Uncharted i hemmelighet på EU store... *Hater amerikanere med ps3 akkurat nå* Endret 8. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg får bare en errorcode når jeg skal instalere ... Samme med PES 08 lasta ned fra US PSN ... Jeg håper ikke Sony inkluderte en sperre for "utenlaske" demoer med 2.00? eg fekk ingen error code eller insert disc melding...kun svart skjerm.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kanskje de legger ut Uncharted i hemmelighet på EU store... *Hater amerikanere med ps3 akkurat nå* Haha, da _SPYR_ jeg, da jeg har lastet ned 70% på min 3mbit linje nå.... Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Og etter det får jeg faen ikke kommet meg på nette med PSN min heller...Har forbindelse og alt det men får ikke logga meg på... Men kan prøve å laste ned demoen på nytt å installere fra den amerikanske brukeren? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 nå kommer eg ikkje innpå ps nettverket i det hele tatt...ikkje eu eller us kontoen kan logges på.. samme her Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Og etter det får jeg faen ikke kommet meg på nette med PSN min heller...Har forbindelse og alt det men får ikke logga meg på... Men kan prøve å laste ned demoen på nytt å installere fra den amerikanske brukeren? tenkte jeg skulle prøve å installere på US-brukeren min når jeg har lastet ferdig.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Og etter det får jeg faen ikke kommet meg på nette med PSN min heller...Har forbindelse og alt det men får ikke logga meg på... Men kan prøve å laste ned demoen på nytt å installere fra den amerikanske brukeren? join the club.. alle PAL brukere som har prøvd og lasta ne uncharted frå us konto har sikkert blitt livdtids banna frå psn.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Og etter det får jeg faen ikke kommet meg på nette med PSN min heller...Har forbindelse og alt det men får ikke logga meg på... Men kan prøve å laste ned demoen på nytt å installere fra den amerikanske brukeren? join the club.. alle PAL brukere som har prøvd og lasta ne uncharted frå us konto har sikkert blitt livdtids banna frå psn.. Haha, det verste er at det forundrer meg ikke, med Sony sin IQ. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Takk, der kom jeg på igjen! edit; Kommer meg ikke på ps store men det er forhåpentligvis foreløpig. står venligst vent shit lenge. Endret 8. november 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Takk, der kom jeg på igjen! jess..fekk logga på her og..men storen er forsatt klikk.! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Takk, der kom jeg på igjen! Ikke psStore vel? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg får bare en errorcode når jeg skal instalere ... Samme med PES 08 lasta ned fra US PSN ... Jeg håper ikke Sony inkluderte en sperre for "utenlaske" demoer med 2.00? eg fekk ingen error code eller insert disc melding...kun svart skjerm.. samme her..svart skjerm!! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Downloaden står fast... Haha, for en drama-kveld. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 http://www.us.playstation.com/PS3/Network PS Store er opp og ned som en jojo, er nok en del som laster ned demoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå