Gå til innhold

uncharted demo den 8. November

krillee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dem som blander inn Crysis i et spill som dette har en hjerne treig som en nøtt uten å tenke seg om

2 helt forskjellige spill

Men men så er ikke Crysis ett "storspill" har jo bare 92 på gamerankings :p

Og ikke klag på grafikken, det var dette jeg sa i en annen tråd att spill som ikke har Crysis grafikk da er det dårligt

Skjerp dere grafikkfanboys!

Lenke til kommentar

Dette er kanskje ikke riktig plass å spør, men spør likevel.

Hvordan funker det med bestilling fra videogameplus.

- Kommer produkten man bestiller greit gjennom toll?

- Hvor mye pleier portoen å komme på?

- Støtter PS3'n alt av spill derfra, med tanke på at det kan komme oppdateringer som ødelegger dette?

Lenke til kommentar
Dem som blander inn Crysis i et spill som dette har en hjerne treig som en nøtt uten å tenke seg om

Og ikke klag på grafikken, det var dette jeg sa i en annen tråd att spill som ikke har Crysis grafikk da er det dårligt

crysis er ikke bare grafikk, langt ifra!

Lenke til kommentar

crysis er ikke bare grafikk, langt ifra!

For mangen er det ja "viss ikke spill har Crysis grafikk så kan det bare legge seg"

Er nok enig med RUne FO att dem 4 andre spillene som han nevnte i anmeldelsen av Crysis er mer underholdnene enn Crysis

Demoen av Uncharted frelste meg ihverfall, har bestilt og betalt spillet forlengts gleder meg sykt :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ble litt redd for at dette spillet ikke var noe for meg etter å ha sett åpnings scenen.

Men nå som jeg har testet demoen kan jeg bare si at dette er knall saker!

npc's som med den slibrigste stemmen kommer med kommentarer som: "You are gonna die, airplane man!"

bare treffer hjem til de tusen :D lol

liker godt kommentarene fra drake også, setter virkelig stemning på spillet.

liker veldig godt blandingen av action, platformer og puzzle. Gleder meg sykt til dette spillet!

Lenke til kommentar

Du har fortsatt ikke prøvd Assasins Creed eller?

Kan si at begge spillene er perfeksjonert til det ytterste hva spillbarhet gjelder. Men Assasins Creed ser ut til å lide av å være en multiplatform tittel. Grafikken er langt ifra så bra som Uncharted er, i tillegg er ikke fps'en myk heller.

Uncharted har virkelig hatt godt av å bli utviklet som en eksklusiv tittel, kan ikke si noen Xbox spill som har så bra grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...