Mala Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 No veit eg ikkje kor vidt det finnes ødeleggbare miljøer i verken Crysis eller Uncharted, men dersom det er slik at det er "tilaget" at har skal/kan du gjør det så skjer det så vil eg kalle det forhåndsnscripted sekvens til ein viss grad. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Please slutt den diskusjonen! Grafikk betyr ikke SÅ mye, og begge spillene er sikkert dritpene, så hva er problemet?? Den tråden har jo gått helt over til å bli en crysis vs uncharted tråd, og det er trist. Hadde vært greit om en mod kunne gripe inn. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ta heller å dra diskusjonen i rettning av Uncharted igjen da vel. Har hørt det skal bli integrert med Home på så best mulig måte, lurer på hva dette vil si. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Helt enig. Jeg syntes enkelte folk her ser det de vil se. Men de syntes sikkert det samme om meg. Jeg tror ikke på "nesten" og "litt". Grafikken har en klar realistisk tilnærming og faller da innenfor denne kategorien. Greit nok at det er din mening, men ikke push den på oss. Når til og med game directoren til spillet sier det er en tilnærming mellom realistisk, cartoony og iconic er det tydeligvis forsøkt a ha et visst tegneseriepreg over grafikken. At du ikke klarer å se det får være ditt problem, vi har fått det med oss nå, og du trenger ikke promotere det mer. Ta heller å dra diskusjonen i rettning av Uncharted igjen da vel. Har hørt det skal bli integrert med Home på så best mulig måte, lurer på hva dette vil si. Antageligvis at man får Trophies (achievments). Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Dette har Naughty Dog også sagt om grafikken i Uncharted. For the first time Naughty Dog is doing something in the realm of realism instead of very stylised cartoony stuff. Now the quality of the graphics has risen to the level that you can feel like you're blurring that line and feel like you're in a movie. Even on the PlayStation 2 we kind of took a step towards realism by saying well we're not really an animal anymore now we're an elf, it's kind of human but it's still very cartoony. Now with the PlayStation 3, all of those things that we were hoping we could do one day and all of those things we were on the cusp of being able to do now there is enough power to do all that and we really felt we could tell that story and get you involved with those characters, so that's why we've gone more realistic Yeah, I mean we knew that we wanted to stop short of photo realism. We didn't do any scans or photos for our textures or our character maps - everything's been hand painted. We wanted to make sure that our characters didn't fall into the uncanny valley; our character modellers got down to amazing detail, making sure the eyelashes were right, I mean, I just had to stop myself, check myself - I can't believe I'm talking about the eyelashes in a videogame! It's just mind boggling. We really focused early on on the mouth, making sure that we could express the emotion through when they're talking or smiling or grimacing, but then we really quickly realised that it was the eyes we had to focus, almost more than anything, because the human eye is drawn to looking at other humans eyes, and we actually convey a lot of emotion and expression through the eyes. Veldig godt intervju her Ellers, er det noen som har lagt merke til hvor kjapt demoen loader og aldri trenger å loades igjen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kan du ikkje bare godt at folk har eit litt annerledes syn på fotorealistisk grafikk enn deg? Eller lett cartoony aktig grafikk for den del Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja, jeg skjønner ikke hvorfor enkelte har et krav om at alle skal se på Uncharted likt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Vel vi er alle ihvertfall enige om ein ting, og det er at Uncharted er jævlig pent, er vel det som er poenget eller? Endret 12. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jau, det er nok ein god oppsummering. Spelet ser fantastisk ut. Cover-systemet fungerte overraskende bra. Likte dette veldig godt Berre håpar spelet byr på litt forandring, og ikkje blir langdrøyt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg liker virkelig godt det de har gjot med vinkelen når du skyter, det blir liksom mye lettere enn du skulle tro. Det var litt det samme i Stranglehold men mye bedre her. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Dette har Naughty Dog også sagt om grafikken i Uncharted.For the first time Naughty Dog is doing something in the realm of realism instead of very stylised cartoony stuff. Now the quality of the graphics has risen to the level that you can feel like you're blurring that line and feel like you're in a movie. Even on the PlayStation 2 we kind of took a step towards realism by saying well we're not really an animal anymore now we're an elf, it's kind of human but it's still very cartoony. Now with the PlayStation 3, all of those things that we were hoping we could do one day and all of those things we were on the cusp of being able to do now there is enough power to do all that and we really felt we could tell that story and get you involved with those characters, so that's why we've gone more realistic Yeah, I mean we knew that we wanted to stop short of photo realism. We didn't do any scans or photos for our textures or our character maps - everything's been hand painted. We wanted to make sure that our characters didn't fall into the uncanny valley; our character modellers got down to amazing detail, making sure the eyelashes were right, I mean, I just had to stop myself, check myself - I can't believe I'm talking about the eyelashes in a videogame! It's just mind boggling. We really focused early on on the mouth, making sure that we could express the emotion through when they're talking or smiling or grimacing, but then we really quickly realised that it was the eyes we had to focus, almost more than anything, because the human eye is drawn to looking at other humans eyes, and we actually convey a lot of emotion and expression through the eyes. Veldig godt intervju her Ellers, er det noen som har lagt merke til hvor kjapt demoen loader og aldri trenger å loades igjen? jævlig bra, og med blu-ray åpner det store muligheter for at det vil væree slik i retail versjonen Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva er det du prøver å bevise Ramius? Ja, vi vet at det er tusen ganger mer realistisk enn de tidligere spillene deres. Ja, vi vet at karakterene er detaljerte og troverdige. Men nei, det utelukker ikke det faktum at det har et cartoony preg over seg. Jeg foreslår at hvis du vil ta diskusjonen videre, så får du ta den med Naughty Dog. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 At grafikken blir sammenlignet med Crysis sin er jo et stort komplemang til Noughty Dog og PS3. Dette blir nok et Must HAVE spill for de fleste PS3 eiere. Virkelig bra saker. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 At grafikken blir sammenlignet med Crysis sin er jo et stort komplemang til Noughty Dog og PS3. Dette blir nok et Must HAVE spill for de fleste PS3 eiere. Virkelig bra saker. Ja egentlig, jeg syntes det er den viktigste funksjonen oppi alt dette. Jeg har latt det ligge jeg nå så jeg gidder ikke svare på alle som vil ha enda fler begrunnelser. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Demoen var utrolig. Flott fysikk og gameplay gjør dette til et klart kjøp, men når er release i Norge? Jeg har et eksemplar ekstra av COD4 jeg bør få byttet inn, men spørs om jeg ikke bytter inn i Assassin`s Creed neste uke. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hørt noe om desember release, syntes jeg er litt vel langt unna. Håper Spaceworld kan ta det inn litt tidligere. Personlig gleder jeg meg mer til dette spillet enn Assasins Creed etter å ha prøvd demoen. Først nå i November føler jeg at spill virkelig er "Next Gen". Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Desember release i europa, snakk om 5 ca.. 19 november i statene, enkelt svar, bestill det derfra:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Og der var det bestilt fra VGP.ca Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) At grafikken blir sammenlignet med Crysis sin er jo et stort komplemang til Noughty Dog og PS3. Dette blir nok et Must HAVE spill for de fleste PS3 eiere. Virkelig bra saker. Ja egentlig, jeg syntes det er den viktigste funksjonen oppi alt dette. Jeg har latt det ligge jeg nå så jeg gidder ikke svare på alle som vil ha enda fler begrunnelser. d var vel egentlig ramius som startet med denne sammenligningen... de har jo likheter som jungelen og slikt, men de er ikke på samme grafiske nivå uansett, men gud, uncharted er den beste grafikken jeg har sett på ps3! nydelig Endret 12. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå har jeg hørt noe om 19. november utgivelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå