Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette spillet ruler, er utviklere som naughty dog og insomniac som drar frem det beste i playstation konsollene, må jeg virkelig si.. alt fra grafikken til det herlige cover systemet var konge=) gleder meg til retail, 19 november blir det sendt fra canada:) å til de her postene over, exclusives tittler er viktig for å velge en konsoll:) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 UÆÆÆÆÆÆÆÆDette var et seriøst fett spill. En ny standard for adventure med en gang. Og grafikken syntes jeg er det beste jeg har sett i noe spill ! Og jeg har spilt Crysis, denne grafikken var bedre! Her var det så mye som gjorde det til enda mer imponerende spillfølelse. Når man blir våt etter en svømmetur, de utrolig detaljerte ansiktsuttrykkene og fysikken i bevegelser Elsker dette dukkesystemet. Aldri før har en Ak47 vært så deilig å ha som her nå. Når er det europeisk release? Jeg klarer nesten ikke å vente lengere 5 desember i norge tror jeg. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 UÆÆÆÆÆÆÆÆDette var et seriøst fett spill. En ny standard for adventure med en gang. Og grafikken syntes jeg er det beste jeg har sett i noe spill ! Og jeg har spilt Crysis, denne grafikken var bedre! Her var det så mye som gjorde det til enda mer imponerende spillfølelse. Når man blir våt etter en svømmetur, de utrolig detaljerte ansiktsuttrykkene og fysikken i bevegelser Elsker dette dukkesystemet. Aldri før har en Ak47 vært så deilig å ha som her nå. Når er det europeisk release? Jeg klarer nesten ikke å vente lengere ok, må si meg totalt uenig her, uncharted er det spillet som har best grafikk til ps3, men er langt ifra Crysis' fotorealistiske grafikk. men ja, god grafikk er det Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan vi alle please la den diskusjonen ligge med at begge har på sin måte en bra grafikk? Begynner så smått og bli lei av demoen nå etter sikkert 10 gjennomganger. Litt slitsomt at man ikke har noe indikasjon på hvor siktet ditt er når man lener seg mot en vegg osv. Bruker mye unødig tid på å sikte inn mellom hver salve. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) UÆÆÆÆÆÆÆÆDette var et seriøst fett spill. En ny standard for adventure med en gang. Og grafikken syntes jeg er det beste jeg har sett i noe spill ! Og jeg har spilt Crysis, denne grafikken var bedre! Her var det så mye som gjorde det til enda mer imponerende spillfølelse. Når man blir våt etter en svømmetur, de utrolig detaljerte ansiktsuttrykkene og fysikken i bevegelser Elsker dette dukkesystemet. Aldri før har en Ak47 vært så deilig å ha som her nå. Når er det europeisk release? Jeg klarer nesten ikke å vente lengere ok, må si meg totalt uenig her, uncharted er det spillet som har best grafikk til ps3, men er langt ifra Crysis' fotorealistiske grafikk. men ja, god grafikk er det Bedre fysikk i menneskenes bevegelser. Bedre vann Enda mer detaljert karaktermodell Mer naturtro ansiktsutrykk Når du kommer opp av vannet ser det mye mer ekte ut når du er våt Den har også like bra skygger, skarpe, dynamiske og ekte, pluss motion blur. Bump mapping så å si overalt. Fysikk i noen av buskene, ikke alle, men det hadde heller ikke Crysis. Pluss enda en ting som gjør hele opplevelsen enda mer fotorealistisk. Den immiterer en stor blenderåpning MYE bedre. Det som er utenfor fokusfeltet blir blurret mye bedre. - Uncharted Crysis Endret 11. november 2007 av Ramius Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan vi alle please la den diskusjonen ligge med at begge har på sin måte en bra grafikk? PUNKTUM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Som alltid, Prøver demoen først før jeg kjøper.. Skal si om jeg likte det eller ikke Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Demoen var elsk medium var ikke så vanskelig som folka sier, bare skyt "trygge" skudd, aka skudd som treffer. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Og vips så fant jeg ut at senhøsten ble drøye 5-600 kr dyrere. Dette er bænkers. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Gidder ikke lage us-account og laste ned demoen.. :-/ Vet allerede at spillet er bra, og har akkuratt somla meg til å putte inn Warhawk platen. Fordi multiplatform-spill vanligvis går rett til helvette. Spill blir bedre når utviklerne kan konsentrere seg om en plattform. Masse gode eksempler på at multiplattform-spill kan bli bra, men da bør de ha betydelig større mannskap enn Naugthy Dog. Dette spillet håper jeg _virkelig_ kommer påx360 Utdrag fra kennel'en i hundehuset.. Excerpted from NDI main phone line: CALLER: “hello…hello… is this naughty dog?” SUSPECT: “what are you wearing?” C: “excuse me? Is this naughty dog, inc.?” S: “do you like mayonnaise on skin?” C: “hello?…is this the developer of Crash?” S: “maybe” C: “maybe…what the heck is going on there?” S: “who wants to know?” C: “This is Bill Gates from Microsoft, we wanted to know if you would be interested in developing for the XBOX?” S: “ you have the wrong number, mr. Bates. naughty dog makes games for consoles. C: ”yes… right… well we are trying to make a few console games… and… uh…” S: ”thank you… drive thru… (dialtone)…” http://www.naughtydog.com/corporate/kennel...ieP/ammie_P.htm Endret 11. november 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Synes dette spillet var skikkelig digg! Slet litt på medium første gangen jeg spillte gjennom det, men når jeg kom litt inn i det var det ikke så ille likevel. Som mange andre har nevnt før, så føler man at man er med i et Indiana Jones eventyr når man spiller dette spillet. Lenge siden jeg har spillt et spill med en skikkelig story. Dette blir kjøp. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) UÆÆÆÆÆÆÆÆDette var et seriøst fett spill. En ny standard for adventure med en gang. Og grafikken syntes jeg er det beste jeg har sett i noe spill ! Og jeg har spilt Crysis, denne grafikken var bedre! Her var det så mye som gjorde det til enda mer imponerende spillfølelse. Når man blir våt etter en svømmetur, de utrolig detaljerte ansiktsuttrykkene og fysikken i bevegelser Elsker dette dukkesystemet. Aldri før har en Ak47 vært så deilig å ha som her nå. Når er det europeisk release? Jeg klarer nesten ikke å vente lengere ok, må si meg totalt uenig her, uncharted er det spillet som har best grafikk til ps3, men er langt ifra Crysis' fotorealistiske grafikk. men ja, god grafikk er det Bedre fysikk i menneskenes bevegelser. Bedre vann Enda mer detaljert karaktermodell Mer naturtro ansiktsutrykk Når du kommer opp av vannet ser det mye mer ekte ut når du er våt Den har også like bra skygger, skarpe, dynamiske og ekte, pluss motion blur. Bump mapping så å si overalt. Fysikk i noen av buskene, ikke alle, men det hadde heller ikke Crysis. Pluss enda en ting som gjør hele opplevelsen enda mer fotorealistisk. Den immiterer en stor blenderåpning MYE bedre. Det som er utenfor fokusfeltet blir blurret mye bedre. - Uncharted http://www.playingzone.com/images/jeux/ps3...fortune_sc8.jpg http://mitchelldyer.files.wordpress.com/2007/05/drake.jpg Crysis http://x6.no/images/hovedsak/crysis.jpg http://img.article.pchome.net/game/00/06/55/95/Crysis28.jpg grunnen til at du synes det ser bedre ut er fordi det har endel skarpere og "penere" farger enn crysis.... dette er fordi uncharted har et "tegneseriepreg" over seg, noe som får det til å se uekte ut, men samtidig pent... ja, ultra gode animasjoner og skygger er det, pen motion blur, altså skyggene er jeg enig i er på samme nivå som crysis + at animasjonene er bedre, men motion bluren, fysikken, ansikts animasjonene , ja rett og slett selve grafikken i seg selv er mye bedre og troverdig... å si at det ser mer fotorealistisk ut enn Crysis er som å si at du heller ville ligget med kattekvinnen fremfor elisha cuthbert.. Endret 11. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nå har jeg spilt demoen over 10 ganger, fy søren for et digg spill. Veit noen forresten åssen man sloss ordentlig? Jeg får noen ganger skikkelig heftige jeet kune do feeling, mens noen ganger så tar jeg bare en skikkelig uppercut på slutten Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 For første gang føler jeg et visst håp og forventning mens jeg laster ned demo til PS3. hehe. Høres bra ut dette, folkens. Og 30/60fps debatten har vi da hatt så mange ganger. Det er gi og ta - 30 fps og mere eyecandy eller 60 og mindre detaljer. Er ikke mirakelmaskiner konsollene våre - (selv om Infinity Ward med Cod 4 fikk det til å se slik ut). Og Drake er kanskje et spill der tempoet tilsier at detaljrikdom er viktigere? Får se når jeg får demoen ferdig ned. Glær mæ. Jeg tar 60 FPS og mindre detaljer any time! Lenke til kommentar
krillee Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Nå har jeg spilt demoen over 10 ganger, fy søren for et digg spill. Veit noen forresten åssen man sloss ordentlig? Jeg får noen ganger skikkelig heftige jeet kune do feeling, mens noen ganger så tar jeg bare en skikkelig uppercut på slutten er ikke helt sikker men tror du må bare kombinere firkant og trekant på ulike måter Lenke til kommentar
krillee Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 ser ut for at naughty dog og sony blir til å tjene mye penger i år har ikke sett ett innlegg der noen har vært misfornøyd Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 har ikke sett ett innlegg der noen har vært misfornøyd Det er en grunn Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) UÆÆÆÆÆÆÆÆDette var et seriøst fett spill. En ny standard for adventure med en gang. Og grafikken syntes jeg er det beste jeg har sett i noe spill ! Og jeg har spilt Crysis, denne grafikken var bedre! Her var det så mye som gjorde det til enda mer imponerende spillfølelse. Når man blir våt etter en svømmetur, de utrolig detaljerte ansiktsuttrykkene og fysikken i bevegelser Elsker dette dukkesystemet. Aldri før har en Ak47 vært så deilig å ha som her nå. Når er det europeisk release? Jeg klarer nesten ikke å vente lengere ok, må si meg totalt uenig her, uncharted er det spillet som har best grafikk til ps3, men er langt ifra Crysis' fotorealistiske grafikk. men ja, god grafikk er det Bedre fysikk i menneskenes bevegelser. Bedre vann Enda mer detaljert karaktermodell Mer naturtro ansiktsutrykk Når du kommer opp av vannet ser det mye mer ekte ut når du er våt Den har også like bra skygger, skarpe, dynamiske og ekte, pluss motion blur. Bump mapping så å si overalt. Fysikk i noen av buskene, ikke alle, men det hadde heller ikke Crysis. Pluss enda en ting som gjør hele opplevelsen enda mer fotorealistisk. Den immiterer en stor blenderåpning MYE bedre. Det som er utenfor fokusfeltet blir blurret mye bedre. - Uncharted http://www.playingzone.com/images/jeux/ps3...fortune_sc8.jpg http://mitchelldyer.files.wordpress.com/2007/05/drake.jpg Crysis http://x6.no/images/hovedsak/crysis.jpg http://img.article.pchome.net/game/00/06/55/95/Crysis28.jpg grunnen til at du synes det ser bedre ut er fordi det har endel skarpere og "penere" farger enn crysis.... dette er fordi uncharted har et "tegneseriepreg" over seg, noe som får det til å se uekte ut, men samtidig pent... ja, ultra gode animasjoner og skygger er det, pen motion blur, altså skyggene er jeg enig i er på samme nivå som crysis + at animasjonene er bedre, men motion bluren, fysikken, ansikts animasjonene , ja rett og slett selve grafikken i seg selv er mye bedre og troverdig... å si at det ser mer fotorealistisk ut enn Crysis er som å si at du heller ville ligget med kattekvinnen fremfor elisha cuthbert.. Nope ikke enig her. Enkelte vinkler så ser Uncharted helt fotorealistisk ut. Andre ganger ikke. Men da står man jævlig nærme en stein eller noe som gjør at du ser texturen på veldig nærme hold, men slik er det i Crysis også. Man trenger litt avstand for at det skal se best ut. Ansiktsanimasjonene i Uncharted er jo uten tvil bedre. Du ser de har mye fler ledd i seg enn det de har i Crysis. Der ser det ut som de har stappet kinnene full med bomull når de snakker. MEN her kommer forskjellen. Crysis har mer detaljerte texturer i huden. Så her har det med hva du er ute etter å gjøre. Uncharted har ti ganger mer naturlige bevegelser i ansiktet, og på kroppen, men Crysis har bare _litt_ bedre teksturer i ansiktet. Fant noen flere high res bilder fra Uncharted som kunne gitt deg noe å tygge på, men jeg skal ikke lage dette til en sammenligningstråd mellom dem. Kanskje jeg gjør det i generell kategorien. Endret 11. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 For første gang føler jeg et visst håp og forventning mens jeg laster ned demo til PS3. hehe. Høres bra ut dette, folkens. Og 30/60fps debatten har vi da hatt så mange ganger. Det er gi og ta - 30 fps og mere eyecandy eller 60 og mindre detaljer. Er ikke mirakelmaskiner konsollene våre - (selv om Infinity Ward med Cod 4 fikk det til å se slik ut). Og Drake er kanskje et spill der tempoet tilsier at detaljrikdom er viktigere? Får se når jeg får demoen ferdig ned. Glær mæ. Jeg tar 60 FPS og mindre detaljer any time! Etter en par pils opererer ikke hodet og øya mine med mer enn 30 fps alikevel. Hehe. Smaken er som baken. Dette spillet så fantastisk ut, og det er fin flyt. Det holder i bøttevis for dette spillet. Fikk prøvd demoen litt i går, og må si jeg ble imponert. Ratchet og dette blir det første "must have" spillet på PS3 for meg. PS3 kontrollene er uvante for meg så jeg døde en del, men .. dette kan jo bare bli bedre. Introen var det stoor klasse over også. Lydene, musikken.. Dette lover godt. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette kommer til å bli et fantastisk bra spill. Og forresten, er enig i at Uncharted ser bedre ut enn Crysis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå