krillee Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Den er fikset nå! http://blog.us.playstation.com/2007/11/09/...-the-world-map/ genialt! skal laste ned nå dette er bra service! Endret 10. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 30 fps er fin fint.. og infinity ward lagde call of duty 4, activion bare finansierte det:) Lenke til kommentar
krillee Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 utifra bilder og videoer jeg har sett, er ikke eksplosjonene litt rare? At de for eksempel er litt for "gule" ? Har ikke testet ennå så vet ikke Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 30FPS er ikke fin-fint hvis man er vant til høyere FPS. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bare meg eller er det litt snodig at de ikke visste om dette ? Akkurat som om utviklerne aldri har rørt en PS3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ka meiner du no Avean? Forøvrig ang. 30fps i dette spillet så syns eg det går bra på denen typen spill eg. Er ikkje spå fast-paced som COD4 at det begrenser opplevelsen. Men når først er begrenset til 30FPS syns eg også den skal holde seg der konstant. EDIT: Du tenkte kanskje på denne buggen ja. Endret 10. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bare meg eller er det litt snodig at de ikke visste om dette ? Akkurat som om utviklerne aldri har rørt en PS3. Skjønner hva du mener Avean. Merkelig feil av dem å ikke teste den på en PAL ps3, men som han fra utviklerene sa, honest mistake. De beklaget virkelig feilen, og de fikset den da sinnsykt raskt! Og noe som er MEGET tydelig etter å ha spilt demoen, er at de virkelig har peiling på ps3!! Lenke til kommentar
krillee Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) har nettopp spilt gjennom demoen utrolig god grafikk og lyssetting, vannet er enestående (kunne kanskje skummet litt mer når man gikk i det) og gameplayet er morsomt Animasjonene er jo helt sømløse! Det er de beste animasjonene jeg har sett i et spill hittil, bare så det er sagt som andre sier så var demoen litt i korteste laget ja... en ting jeg ikke syntes var bra var eksplosjonene, de så uekte ut og passet ikke sammen med resten av grafikken... emn ellers, dette blir et kjøp for meg! Endret 10. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Denne demoen levde faktisk opp til forventningene for en Ps3 eksklusiv, husker når Heavenly sword demoen kom, den var jo total skuff... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja eg følte ikkje HS blei heilt det store som vi hadde trodd, men eg tror nok Uncharted blir mye større og bedre, også salgsmessig. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Enig med det meste engjac sier her ass! Animasjonene var jo viirkelig noe av det beste jeg har sett. Det eneste som var en smule rart/unaturlig var når han bare hoppet vanlig framover uten å komme seg opp på noe. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ekstremt morsomt å gå under fossen eller stupe kråke i vannet og se at klærne blir bløte for så å tørke etterhvert. Morsom detalj. Ellers var demoen litt kort, men ga ett godt inntrykk. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å kjøpe dette ved launch men ser ut som det blir en bestilling fra vgp likevel. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skal lastes ned snarest her. Håper å få prøvd det før jeg skal ut i kveld. angående at det er for kort så kan det ha noe med at spillet tar generelt stor plass. Dette er jo utviklet med Blu-Ray i tankene og designet rundt at man har godt med plass. Dette er jo en stor demo så det er mulig å anta at det ferdige produktet er stort og variert. gleder meg. Rekner med dette blir den andre store spillopplevelsen for min del i år. Da Ratchet var den første og dette blir den andre. For min del topper spill som disse lett Bioshock osv. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ekstremt morsomt å gå under fossen eller stupe kråke i vannet og se at klærne blir bløte for så å tørke etterhvert. Morsom detalj. Hehe, helt enig, sykt digg detalj. Bare gå ut i vannet og la det stige så og så mye, så gå opp av vannet for å se det tørke, så ta et kråkestup ut i vannet, PRICELESS Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Gleder meg.. Gidder ikke si mer... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 For første gang føler jeg et visst håp og forventning mens jeg laster ned demo til PS3. hehe. Høres bra ut dette, folkens. Og 30/60fps debatten har vi da hatt så mange ganger. Det er gi og ta - 30 fps og mere eyecandy eller 60 og mindre detaljer. Er ikke mirakelmaskiner konsollene våre - (selv om Infinity Ward med Cod 4 fikk det til å se slik ut). Og Drake er kanskje et spill der tempoet tilsier at detaljrikdom er viktigere? Får se når jeg får demoen ferdig ned. Glær mæ. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kul demo, kjempefin grafikk med livlige farger. Jeg er solgt, dette må jeg nok kjøpe. Det som imponerte meg en del, var da jeg gikk mot en litt stor stein og stilte meg halveis oppå den. Istedetfor at Drake står med en fot i løse luften som man vanligvis ser i slike spill, satte han en fot oppå, veldig naturlig. Veldig morsom intro også, måtte dra hardt i smilebåndet da han brøt ut "shit!" der i starten. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hehe.. Tok et headshot og Drake sa: "That's gonna hurt tomorrow" Vel, tviler på at han gjør det:) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har rundet demoen to ganger på medium og en gang på hard og føler enda for å spille mer. Veldig gjennomført gameplay i klassisk Naughty Dog-stil. Skader ikke at det samtidig er en fryd for både høyre og venstre hjernehalvdel. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Satan for et rått spill! Veldig glad for at dette er forhåndsbestilt! Kuleste ps3 spillet jeg har prøvd til nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå