Aafloey Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hehe, stod at han duden måtte kjøre direkte på jobben etter en tlf'n om problemet og fikse det. Ikke værst! Lenke til kommentar
psino Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hmrph. Får legge unna CoD4 en liten stund og se på det Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jepp. Syntes det var litt vanskelig på medium. Prøvde ikke Hard/Expert(husker ikke hva det sto) Tror faktisk jeg kommer til og spille i gjennom det på easy nå det kommer ut Lenke til kommentar
psino Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jepp. Syntes det var litt vanskelig på medium. Prøvde ikke Hard/Expert(husker ikke hva det sto) Tror faktisk jeg kommer til og spille i gjennom det på easy nå det kommer ut Gikk tom for ammo, måtte være ninja og denge ned et par stykker for å ta våpenet deres jeg Døde første gangen, men klarte det andre gangen Jeg syns at vanskelig = bra. Dette er en presset spillhøst, så jeg venter nok til over jul med å skaffe meg denne tittelen. Pengemangel gjør at jeg kommer til å prioritere Assassins Creed og Ratchet over i denne omgang. Men ser definitivt ut som et artig spill. Animasjonene har kommet seg fryktelig i slike spill i den siste tiden. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Syns det var passe vanskelig på medium. Alt i alt en veldig fin opplevelse. Gleder meg som en unge til fullversjonen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 da laster eg ned...again.. bra att naughty dog fiksa det så fort da...her snakker vi bra service.. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvordan er frameraten på demoen? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvordan er frameraten på demoen? For meg virket den ypperlig, men jeg er ikke kravstor på framerate. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Helt fantastisk gjort av Naughty Dog ass! Kunne ikke vært mer fornøyd, her snakker vi noen som faktisk hører på kundene sine Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvordan er frameraten på demoen? For meg virket den ypperlig, men jeg er ikke kravstor på framerate. Vel, selv om du ikke er "kravstor på framerate" så klarer du vel se om det er høy eller lav framerate? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Inntrykk fra demoen! Nydelig lydbilde, musikken, lyden fra våpnene, vinden, fuglene, vannet. Mye kule kommentarer fra Drake Grafikken er nydelig, elsker rett å slett stemingen og settingen de har valgt for spillet. Frameraten virker solid. Virkelig imponerende lyssetting i spillet, og skyggene er flotte å se på. Morsomme detaljer som vindene som beveger buskene og små virvelvinder med blader som danser rundt om på brettet. En liten morsom detalje er at klærne til drake faktisk blir våte og klister seg til huden når man har tatt ett bad. Gameplayet digger jeg. Skytingen er presis og cover systemet lett å lære seg. Har hatt lite nærkontakt med fiendene så langt. Det er lett å hoppe fra ruin bit til en annen ruinbit, i det hele tatt er plattform delen meget godt gjennomført. Gleder meg til å få utforske jungelen videre med Drake! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det var bra framerate så vidt jeg så, og spillet fløt uten problemer. Var faktisk utrolig kul stemning i grafikken og blodspruten var noe av det bedre til tider.. Genialt spill, som jeg bare fikk enda større forventninger til etter demoen.. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Koonge! Skal lastes ned asap! Takk. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) satt att med samme intrykk som urgelol egentlig... vasset vel berre rundt i vannet ei stund grunna dei nydelige vann effektene..alt ned til minste detalj er gjennomtenkt..som når han får en granat kastet etter seg så kommer han med ein fiffig kommentar..eller går tom for kulet etc.. skal kjøpes dette her..men på release tviler eg på.. edit: jaggu såg eg ikje litt motion blur når du snudde på kamerat gitt, er mulig på ps3 også vistnok. Endret 10. november 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Vel, selv om du ikke er "kravstor på framerate" så klarer du vel se om det er høy eller lav framerate? Tja, jeg tipper 30fps. Er ikke det nokså vanlig på konsollspill? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Vel, selv om du ikke er "kravstor på framerate" så klarer du vel se om det er høy eller lav framerate? Tja, jeg tipper 30fps. Er ikke det nokså vanlig på konsollspill? 30fps er for lavt syntes jeg .. Man merker godt at spillet ikke flyter på 30fps, ihvertfall jeg merker det. Se på COD4, jeg kan tenke meg at det kjører minst 60FPS mesteparten av tiden. Fantastisk grafikkmotor på det spillet. Andre spillprodusenter burde lære av Activision! De har jo holdt på en stund og da.. (Pitfall anyone? ) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ett spill flyter fint selv om det bare er 30 fps. Er viktig at spillet holder seg der og ikke går ned i 20 fps støtt og stadig. Dette tviler jeg på at uncharted gjør, da det virker som om at det holder seg rundt 30 fps hele tiden. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Vel, selv om du ikke er "kravstor på framerate" så klarer du vel se om det er høy eller lav framerate? Tja, jeg tipper 30fps. Er ikke det nokså vanlig på konsollspill? 30fps er for lavt syntes jeg .. Man merker godt at spillet ikke flyter på 30fps, ihvertfall jeg merker det. Se på COD4, jeg kan tenke meg at det kjører minst 60FPS mesteparten av tiden. Fantastisk grafikkmotor på det spillet. Andre spillprodusenter burde lære av Activision! De har jo holdt på en stund og da.. (Pitfall anyone? ) Det er da virkelig ikke Activision som lager spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå