krillee Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Det skal i dag komme en Uncharted: Drakes Fortune demo. Den har tydeligvis enda ikke dukket opp (sjekket psn, usa og ero)...har kikket litt rundt på nettet etter info om hvilket klokkeslett den blir lagt ut, det er vel ingen andre her som har hørt noe om klokkeslett? jeg gleder meg til å prøve dette grafikkmonsteret, men får vel bare sitte og vente EDIT: Demoen er nå ute på amerikanske playstation network Endret 8. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 For det første så er grafikken ikke noe spesiell. Demoen blir lagt ut mellom 23-3. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 For det første så er grafikken ikke noe spesiell. Demoen blir lagt ut mellom 23-3. Hva legger du i en slik påstand? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fra det jeg har sett er lyseffektene helt konge! JEG gleder meg iallfall... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Syns ikke det så så verst ut jeg da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Altså, grafikken er sikkert på linje med Ninja Gaiden Sigma, bare atmosfæren og vannet ser veldig bra ut. Alt er ikke High-res texturer. Helt vanlig grafikk. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 For det første så er grafikken ikke noe spesiell. Demoen blir lagt ut mellom 23-3. spørs hva du sammenligner med, men vil nok si at det er det pensete spillet til ps3 hittil Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Altså, grafikken er sikkert på linje med Ninja Gaiden Sigma, bare atmosfæren og vannet ser veldig bra ut. Alt er ikke High-res texturer. Helt vanlig grafikk. Du har med andre ord ikke prøvd det. Vent til demoen kommer ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Electroworld er noe dritt Avean Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Electroworld er noe dritt Avean For oss som bor nord for Sinsen: Absoluteleyh! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Electroworld er noe dritt Avean Men den ferdige versjonen kan jo fremdeles se bedre ut enn den versjonen du prøvde da.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Du kunne ringt meg så kunne jeg gi deg 3G streaming LIVE Neida, men jeg fikk sett spillet på Electroworld å det så veldig gøy ut å spille. Endret 8. november 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da var den ute 5% Woohooo! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha, 7%.. Dette går fortjanei. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 så det nettopp her også 7 % her Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hvem f sier at grafikken suger?:o beste på ps3 iår?:S Lenke til kommentar
krillee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Hva mer var det? på psn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå