AnaXyd Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heisann! Jeg har en engelsk Office 2007, og vil gjerne skaffe meg en norsk stavekontroll til den. Er det noen som veit hvordan jeg får til dette? Setter pris på svar! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De gangene jeg har brukt min Office lisens og installert på laptop og slikt, har jeg merket av for flere språk i den stavekontroll-pakken...hvis du ikke har fått med stavekontroll da du installerte, må du vel sette inn CD-en en gang til? RandiA Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Det fulgte ikke med noe slik i denne Office pakka ihvertfall.. Går det ikke an å laste ned fra nett eller noe da? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du må kjøpe Microsoft Office ProofingTools hvis du skal ha stavekontroll i et annet språk enn menyspråket. Søk etter det på Microsofts sine nettsider. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Seriøst? Sleip åss... Ingen andre metoder? Ingen plugins jeg bare kan legge til? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nei, må nok bruke ProofingTools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå