Marius13 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 heeei... jeg har formatert i dag alt gikk greit helt til jeg skulle teste lyd det funka ikke.. så jeg skrev inn nr på PC-en på compaq.com og fikk om driverne og lastet ned lyd driver og instalerte men det funka ikke noen tips? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gå inn på Start > Kontrollpanel > Lyder og lydenheter > og sjekk om det er valgt noen lydenhet i det hele tatt. Har du koblet alle kabler riktig? Har du lydkort eller integrert? Hvis du har lydkort: gå inn i biosen og deaktiver det integrerte lydkortet, så tester du igjen. Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Når jeg går inn på Lyder og Lydenheter så er det liksom sån "grått" så det går ikke ann å endre på noe... Jeg har Intigrert lydkort. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da finner den ikke noe lydkort. Finner du det i enhetsbehandling? Er det gult utropstegn ved det? Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Det er et gult spørsmålstegn med et lit utropstegn på.... også står det : PCI device. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Legger ut dette her også, om noen andre trenger hjelp med tilsvarende Lsat ned driveren, unpack den. Gå inn i enhetsbehandling. Trykk "installer driver på nytt", la den søke, om den ikke finner den trykk "have disk/har diskett", og velg sys-fila som ligger der du har unpacka driveren Men, Hvordan vet jeg hva driveren jeg skal laste ned heter? Du går inn på sida til produsenten og søker inn modellnummeret. Eventuelt kan du laste ned SIW fra http://www.gtopala.com/siw-download.html og sjekke der. Endret 9. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 fikk det til takk for hjelpen<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå