xroea Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hei d hadde seg sån at i forige uke fikk jeg en melding som lød (Temprature too high check your fan and heatsink) jeg trodde at d var heatsinken siom hadde ryki fordi jeg har hatt CPU'n i 2,5 år, jeg kjøpte ny AMD 6000+ CPU 3.0Ghz og satte den inn, men nei da etter 2 min med spilling av cod MW så komm den opp igjenn, jeg ble sint som faen og slo av et hjørne på pulten noen andre som har hatt samme dritten eller gi meg noen hint Endret 8. november 2007 av xroea Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Først kan du jo ta det enkleste, nemlig å sjekke om det faktisk blir varmt. Last ned everest og sjekk temperaturene, og i tillegg kan du kjenne fysisk på kjøleribba om den er veldig varm. Så hvis du da konkluderer med at temperaturen er for høy, så kan du prøve å sette på kjøleren på nytt, og bruk minimalt med kjølepasta. Sørg for god kontakt på cpuen, og fjern støv hvis du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
xroea Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Først kan du jo ta det enkleste, nemlig å sjekke om det faktisk blir varmt. Last ned everest og sjekk temperaturene, og i tillegg kan du kjenne fysisk på kjøleribba om den er veldig varm. Så hvis du da konkluderer med at temperaturen er for høy, så kan du prøve å sette på kjøleren på nytt, og bruk minimalt med kjølepasta. Sørg for god kontakt på cpuen, og fjern støv hvis du ikke har gjort det. er litt rart hadde en kompis her i dag som kan d her og han sa at d bare var tull når han fikk se d jeg har Core Center og CPU'n ligger på 42 grader uten belastning men så lastet han ned ad-Aware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå