Gå til innhold

CS 1.6 lagger med jevne mellomrom

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har spilt CS 1.6 i ca ett år nå, og etter at jeg kjøpte ny PC i Juli, har det begynt å hakke i 2-3 sekunder, med jevne mellomrom.

Det har skjedd en del ganger at jeg akkurat skal til å skyte noen, og så skjer det ikke noe på skjermen før noen sekunder senere.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Jeg kjører Windows Vista Home Premium med AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 3800+ - prossessor, GeForce 8600 GT og 2 GB RAM

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Kan det ha noe med nettet å gjøre?

Åpne console - Skriv inn "Net_graph 3" uten "". Se om PINGEN blir høy når dette skjer.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det. Fikk opp alt sammen nede i venstre hjørne.. Den lille Lilla streken helt nederst på skjermen gikk helt til topps da det lagget. Hva betyr det?

Den grønne streken også helt til topps

Endret av double-a
Lenke til kommentar

hmm... er ikke alltid at PING/LATENCY blir høy, noen ganger øker den med 10, andre 20, noen ganger ikke i det hele tatt. Ikke noen rar lyd fra harddisken min, nei. Jeg har ikke satt på noen nedlasting. Trådløst nettverk, hastighet: 36.0/54.0 Mbps

Lenke til kommentar

Store til enorme sjanser for at det er det trådløse opplegget som skaper lagg, om du ikke har mulighet for å bruke kabel fast, burde du i alle fall teste en tur med kabel sånn at du er sikker på om det er det trådløse eller ikke. Viser det seg å være det trådløset som skaper problemet, vil jeg anbefale å prøve med en ny router og et nytt trådløstkort..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...