Mr. K Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heisann! Jeg har spilt CS 1.6 i ca ett år nå, og etter at jeg kjøpte ny PC i Juli, har det begynt å hakke i 2-3 sekunder, med jevne mellomrom. Det har skjedd en del ganger at jeg akkurat skal til å skyte noen, og så skjer det ikke noe på skjermen før noen sekunder senere. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg kjører Windows Vista Home Premium med AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 3800+ - prossessor, GeForce 8600 GT og 2 GB RAM Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan det ha noe med nettet å gjøre? Åpne console - Skriv inn "Net_graph 3" uten "". Se om PINGEN blir høy når dette skjer. Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Jeg gjorde det. Fikk opp alt sammen nede i venstre hjørne.. Den lille Lilla streken helt nederst på skjermen gikk helt til topps da det lagget. Hva betyr det? Den grønne streken også helt til topps Endret 8. november 2007 av double-a Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Umm.. Hva sto det på PING..? Det står Ping: 25 ms f.eks. Endret 9. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg får bare opp IN, OUT, FPS og tre grafer... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hold inne TAB, og se vedsiden av scoren, se på den, og sier det, og hva IN og OUT er også Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Noen sekunder etter det skjedde forrige gang gikk PING/LATENCY opp til 300 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Husk det trenger ikke å være nettet, kommer det noen rar lyd ifra harddisken din? Ellers har du på noe nedlastning? hvilken linje er det du har? Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 hmm... er ikke alltid at PING/LATENCY blir høy, noen ganger øker den med 10, andre 20, noen ganger ikke i det hele tatt. Ikke noen rar lyd fra harddisken min, nei. Jeg har ikke satt på noen nedlasting. Trådløst nettverk, hastighet: 36.0/54.0 Mbps Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 sikkert det trådløse nettverket. prøv med kabel, om mulig. Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Det blir litt komplisert. Jeg sitter tross alt 20 m fra routeren Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det er trådløs ja, jeg hadde akkurat det samme problemet. Skaffet meg kabel og alt ble fint.. Forresten, har du telenor? Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Nexgentel Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Store til enorme sjanser for at det er det trådløse opplegget som skaper lagg, om du ikke har mulighet for å bruke kabel fast, burde du i alle fall teste en tur med kabel sånn at du er sikker på om det er det trådløse eller ikke. Viser det seg å være det trådløset som skaper problemet, vil jeg anbefale å prøve med en ny router og et nytt trådløstkort.. Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Greit. Jeg får se om fattern gidder å hjelpe meg med å legge opp en kabel Tusen hjertelig takk for svar alle sammen. Poster hvis jeg får nye problemer Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 By the way. Ville det hjelpe med en bedre mottaker? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 kanskje, kanskje ikke.... det går an å teste. Du trenger jo ikke å legge opp kabel... det er jo bare å trekke en middlertidig for å teste... Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Greit. Jeg må bare skaffe en lang nok ledning først. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har det samme problemet med en bæbar, den bruker kabel og det er i cs s Kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå