John-B Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har sikkert brukt en time på å se gjennom forskjellige gjestebøker, men klarer ikke å finn den jeg trenger: Jeg vil ha en ekstremt enkel gjestebok, hvor brukeren kan taste inn navnet sitt, og en kommentar. - Infoen skal lagres i en tekst-fil slik at jeg enkelt kan slette spam. - Jeg vil at det skal gå an å legge den inn i hovedcellen på websiden min. - Den skal ikke være fancy, eller ha masse funksjoner! Noen som vet om en gjestebok som oppfyller ønskene mine? (eller kanskje klarer å lage en? ) Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 http://www.hotscripts.com/Detailed/20219.html enklere blir det neppe.... Lenke til kommentar
John-B Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Se der ja, det fantes faktisk en enkel gjestebok! Men når jeg prøvde den kom det bare melding om at jeg måtte fylle inn navn og kommentar, når jeg sendte kommentaren. Jeg har ikke gjort endringer på noen av filene. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hm.. :-? den er så enkel at den funker nesten bare du ser på den, men: Har du fulgt instrukser i readmefila? Tenker da på: 1.Upload the [guestbook] folder with the 3 files in it. You can delete readme.txt2.CHMOD the [guestbook] folder 777 (Read:All, Write:All, Exec:All) CHMOD guestbook.php 755 (Read:All, Write:Owner, Exec:All) CHMOD data.txt 666 (Read:All, Write:All, Exec:NONE) Det er liksom det eneste som skal være mulig å gjøre feil... Jeg har testa denne lokalt her hos meg, og den funker fint som f. Eventuelt kan det kansje trenges en liten fiff på "looken" sånn at den står i stil med resten av siten din.... Lenke til kommentar
christt Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du har sikkert register_globals satt til off i php.ini... Sett den til on så funker det sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå