Akrabra Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 jeg mente at de har mista dem! før så var det playstation exclusive.. eventuelt kommer alltid gta på pc litt etter.. så jeg mener at fortsetter det slik for sony vil de miste flere exclusives som at de mista gta 4 og dmc 4! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ah da så, da er vi enige da. Jeg vet ikke hva dmc 4 er for noe så jeg kunne ikke sjekke det. Men jeg tror ikke julehandelen kan redde PS3 på noen som helst måte. De har ikke noe spillbibliotek å vise til og derfor vil de miste alle potensielle konsollkjøpere som kjøper konsollen for å spille, og la oss innse det, det er først og fremst derfor folk kjøper konsoller. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ah da så, da er vi enige da. Jeg vet ikke hva dmc 4 er for noe så jeg kunne ikke sjekke det. Men jeg tror ikke julehandelen kan redde PS3 på noen som helst måte. De har ikke noe spillbibliotek å vise til og derfor vil de miste alle potensielle konsollkjøpere som kjøper konsollen for å spille, og la oss innse det, det er først og fremst derfor folk kjøper konsoller. Playstation 3 selger også endel på Blu-Ray og sitt multimedia potensiale. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ah da så, da er vi enige da. Jeg vet ikke hva dmc 4 er for noe så jeg kunne ikke sjekke det. Men jeg tror ikke julehandelen kan redde PS3 på noen som helst måte. De har ikke noe spillbibliotek å vise til og derfor vil de miste alle potensielle konsollkjøpere som kjøper konsollen for å spille, og la oss innse det, det er først og fremst derfor folk kjøper konsoller. ratchet and clank, haze, call of duty 4, uncharted drakes fortune, singstar, assassins creed, kane and lynch + + +.. de har gode nok tittler til at den kan bli satt side om side med xbox etter min mening.. men det er det jeg syns.. =) gleder meg vilt til å se hva de presterer i julesalget=) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 cod, creed og kane & lynch er multi. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 jeg vet, men både cod og Creed er like bra på ps3, det er positivt i ps3 sine øyne=) Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Men jeg tror ikke julehandelen kan redde PS3 på noen som helst måte. De har ikke noe spillbibliotek å vise til og derfor vil de miste alle potensielle konsollkjøpere som kjøper konsollen for å spille, og la oss innse det, det er først og fremst derfor folk kjøper konsoller. Noe som gjør det enda mer mystisk at de fjerner bakoverkompatibiliteten. En greie de hausa så opp i børjan og. Det var visst et selskap som ikke greide 100% BK som de lo litt av, og så skyter de seg i foten ved å gi ut en konsoll med 0% BK. Dvs at de som kjøper den konsollen pent må basere seg på det tynne utvalget ps3 har i dag. Og det holder neppe i konkurranse med andre konsollers spillbibliotek. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ah da så, da er vi enige da. Jeg vet ikke hva dmc 4 er for noe så jeg kunne ikke sjekke det. Men jeg tror ikke julehandelen kan redde PS3 på noen som helst måte. De har ikke noe spillbibliotek å vise til og derfor vil de miste alle potensielle konsollkjøpere som kjøper konsollen for å spille, og la oss innse det, det er først og fremst derfor folk kjøper konsoller. Playstation 3 selger også endel på Blu-Ray og sitt multimedia potensiale. Les hva jeg skriver da, jeg sier at de mister de som kun skal ha en SPILLkonsoll. De som skal ha en Blu-ray spiller kjøper selvfølgelig en PS3, men de er ikke på langt nær så mange som de som kjøper konsoll for å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå