Gå til innhold

EA's Q3 Resultater: X360: $218M, Wii: $59M, PS3 $17M

thomassit0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah da så, da er vi enige da. Jeg vet ikke hva dmc 4 er for noe så jeg kunne ikke sjekke det.

Men jeg tror ikke julehandelen kan redde PS3 på noen som helst måte. De har ikke noe spillbibliotek å vise til og derfor vil de miste alle potensielle konsollkjøpere som kjøper konsollen for å spille, og la oss innse det, det er først og fremst derfor folk kjøper konsoller.

Lenke til kommentar
Ah da så, da er vi enige da. Jeg vet ikke hva dmc 4 er for noe så jeg kunne ikke sjekke det.

Men jeg tror ikke julehandelen kan redde PS3 på noen som helst måte. De har ikke noe spillbibliotek å vise til og derfor vil de miste alle potensielle konsollkjøpere som kjøper konsollen for å spille, og la oss innse det, det er først og fremst derfor folk kjøper konsoller.

Playstation 3 selger også endel på Blu-Ray og sitt multimedia potensiale.

Lenke til kommentar

ratchet and clank, haze, call of duty 4, uncharted drakes fortune, singstar, assassins creed, kane and lynch + + +..

de har gode nok tittler til at den kan bli satt side om side med xbox etter min mening.. men det er det jeg syns.. =) gleder meg vilt til å se hva de presterer i julesalget=)

Lenke til kommentar

Noe som gjør det enda mer mystisk at de fjerner bakoverkompatibiliteten. En greie de hausa opp i børjan og. Det var visst et selskap som ikke greide 100% BK som de lo litt av, og så skyter de seg i foten ved å gi ut en konsoll med 0% BK. Dvs at de som kjøper den konsollen pent må basere seg på det tynne utvalget ps3 har i dag. Og det holder neppe i konkurranse med andre konsollers spillbibliotek.

Lenke til kommentar

Playstation 3 selger også endel på Blu-Ray og sitt multimedia potensiale.

Les hva jeg skriver da, jeg sier at de mister de som kun skal ha en SPILLkonsoll.

De som skal ha en Blu-ray spiller kjøper selvfølgelig en PS3, men de er ikke på langt nær så mange som de som kjøper konsoll for å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...