Fozzie Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har et script fra en avstemning (poll) jeg vil lime inn på siden min. Dette er et script som er kopiert fra en "poll-generator". Når jeg så skal lime inn dette scriptet på html siden i Frontpage 2000, forandres noen av tegnene i scriptet slik at det selvfølgelig ikke funker. Det er spesielt tegnene < og > som endrer seg til & l t ; og & g t ; Er det ikke mulig å lime inn script her, må jeg virkelig skrive inn hele d.....? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du kan jo prøve å poste de her og bruke et eller annet så kan man sikkert prøve å hjelpe deg få det inn i et html/php doc. Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Lim det inn i notepad først > klipp det så rett ut igjen og lim det inn i FP. Lenke til kommentar
Fozzie Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Enkelt men effektivt, ABautz. Takk skal du ha. Mvh Lenke til kommentar
muffe Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Eller du kunne limt det rett inn i HTML koden.... Enda enklere... Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Vet ikke helt hvordan det er i Frontpage, men i Visual Studio må du velge "paste as HTML" fra Edit menyen. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Du har tydeligvis forsøkt å lime scriptet rett inn i "Layout"-modus, som de fleste WYSIWYG-editorer har. Koder skal inn i HTML-koden. Prøv å bytte til et annet program enn Frontpage etterhvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå