Lubbne_Ludde Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hmm, I dag fikk smaksløkene mine en liten nedtur. I dag kjøpte mamma inn Big One Restaurant eller noe i den dur. Greit nok tenkte jeg, den ser ikke helt på tryne ut på tv liksom,men ja der gikk jeg på en smell. Bare jeg som syntes at den nye big ine pizzaen var ganske så identisk med grandiosas "lørdags pizza" ? Hadde det bare ikke vært rødløk på og man kanskje hadde klattet på med den hvitløks-rømme greia man har på lørdagspizzaen, så hadde ikke jeg omtrent klart å skille dem på smak. Hva tjener Big One på å lage en nesten identisk pizza til hva grandiasa allerede har laget og i tillegg sette prisen til høyere grenser enn det pizzaen egentlig er verdt? (etter min mening selvfølgelig) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg syns ikke de smaker likt i det hele tatt jeg, Lørdags pizza er helt uspiselig, det er ikke Big One. Liker den. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg syns ikke de smaker likt i det hele tatt jeg, Lørdags pizza er helt uspiselig, det er ikke Big One. Liker den. Copy that. Lørdagspizzaen er jo latterlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg syns ikke de smaker likt i det hele tatt jeg, Lørdags pizza er helt uspiselig, det er ikke Big One. Liker den. Copy that. Times three Big One pisser generelt på Grandis.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg syns ikke de smaker likt i det hele tatt jeg, Lørdags pizza er helt uspiselig, det er ikke Big One. Liker den. Copy that. Times three Big One pisser generelt på Grandis.. x4 Lørdagspizzaen smaker skit. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Haha, jeg som ikke liker noen av de klarer ikke å kjenne forskjellen. ALtså, noen likheter på smaken må dere vel kjenne Lenke til kommentar
Superior Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Syntes ikke at Big One Restaurant smakte noe som helst. Vanlig Big One er jo en smaksbombe i forhold. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Var ikke restaurant ute lenge før lørdagspizza da? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det satt akkurat jeg også og tenkte på... Har bare kjøpt lørdagspizza en gang. Samme med resturant. Ingen av dem er noe spes. Jeg spiser MYE frossenpizza. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Big one heter faktisk Grandiosa Big one her i Sverige, samme eske men med Grandiosa stempelet på. Kan være de flytter over "Lørdags pizza" fra Grandiosa til Big one i Norge? Endret 15. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Her i Norge har vi begge deler, bare at den til Big One har noe fat greier den står på. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 nå er det vel store forskjeller på bunnen på disse to variantene..., big one har "fersk" bunn , og lørdags pizza er vel rett å slett 10 ganger dårligere.. selv om jeg kjøper den av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå