tonnes Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vel helt plutselig fikk jeg blæskjerm i dag. Etter at windows loaden har vært oppe i noen sekunder får jeg en "fin" blåskjerm. Noen råd, eller er det bare å innstalere windows på nytt Lenke til kommentar
URGE84 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hva står det på blåskjermen? ooooog specs ville vært fint Lenke til kommentar
tonnes Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 PC-en har fungert helt perfekt fram til nå : / Hvordan slower jeg ned blåskjermen ? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er fantastisk fint at du har så mye tillit til oss at du tror vi kan løse problemet ditt uten å få noe som helst infoirmasjon å gå på.... men særlig realistisk er det ikke. -Stigma Lenke til kommentar
tonnes Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg hadde innstalert mIRC, men jeg hadde en restart før det :s Lenke til kommentar
URGE84 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg hadde innstalert mIRC, men jeg hadde en restart før det :s les linken jeg postet. prettyplz Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så gjelder det ikke å dobbelposte da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå