Suburbian Hero Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Som tittelen sier så får feilmelding når jeg skal på nett med mobilen. "Pakkedata ikke tilgjengelig" står det i feilmeldingen. Jeg har lastet ned nytt WAP/GPRS,MMS og Internett instilling fra Nokia sine hjemmesider (telefonen er en Nokia 6120C). Dette hjalp overhodet ikke, jeg får samme feilmelding fremdeles og nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre med dette... Noen forslag? Endret 8. november 2007 av SasaB Lenke til kommentar
salif Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Last ned oppsettet fra din operatør. Slett eksiterende oppsett først. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Last ned oppsettet fra din operatør. Slett eksiterende oppsett først. Hvor finner jeg opsettet til Telenor? Den linken på deres sider funker ikke... Lenke til kommentar
salif Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 https://dms.telenormobil.no/telenor/wizard.form Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå