Creowks Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Heisann. Jeg vil gjerne vite hvordan jeg kan forhindre dette; Når jeg er borte fra PC-en, etter ei bestemt tid, så "låser" brukeren min seg. Det vil si at WIndows-brukeren ikke logger av, men den går tilbake til login-screenen. Jeg vil gjerne at brukeren min forblir pålogget, og ikke logger seg av/låser seg. Dette er da veldig plagsomt, ettersom at internetten blir frakoblet når den går i 'låst' modus. Dette er noe jeg vil at skal forbli på, så jeg vil gjerne ha min bruker pålogget. Jeg har Windows Vista, og noen gang er ting litt vanskelige å finne her :/ Så kan noen forklare meg hvordan jeg endrer på dette? Har prøvd på brukerkontoer, men kunne ikke fikse det der (hvis ikke jeg overså noe). På forhånd, takk Endret 8. november 2007 av Creowks Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Se om det er noe man kan huke av om passord der hvor man skifter skjermsparer. Sånn er det i xp i allefall. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Tingen er: Jeg har ikke passord til brukeren min, og dette er den eneste brukeren på dette PC-en (hvis vi unnlater å nevne den usynelige admin accounten). Har ingen skjermsparer heller :/ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Aww, uten tilgang til administrator-rettigheter tror jeg ikke du får gjordt så mye. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Faktisk så er det nesten som om maskinen min går i dvale. For si at jeg har vært borte i et par timer, så kommer jeg tilbake og rører på musa: ingenting skjer, står bare "no signal" på skjermen. Må røre på musa i 3 minutter elns (ofte skrur jeg bare av) for å få PC-en til å reagere/starte opp igjen (ja den er på). Da havner den på login-screenen med "låst" bruker. Kanskje dette kan hjelpe dere lettere i å hjelpe meg? :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå