Rescue me Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Eller så kan du bruke en ledning. Bare ta av plasten utenpå . Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 må være litt stiv ledning da... men bruk hva du vil, så lenge det tåler litt varme og er ganske stivt... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 MongoMan: jeg vet ikke hvor man kan kjøpe det.. Jernia kanskje? Hmm, ledning ja. Trodde dem brant jeg, men jeg skal se om jeg finner en gammel ledning. Men den er ikke noe stiv, som Aklla sier at den må være Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 den må være stiv for at ballongen skal holde seg åpen nederst, har du ikke det vil den trolig ikke klare å fly. ledning brenner ikke, hvis du fjerner plastikken rundt. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jaja, da så. Da skal jeg rive av plastikken rundt noen gamle ledninger fra de kontrollene på sånn bilbane som bare ligger å støver ned. Prøver i natt en gang, sier ifra om åsssen det går Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jaja, da så. Da skal jeg rive av plastikken rundt noen gamle ledninger fra de kontrollene på sånn bilbane som bare ligger å støver ned. Prøver i natt en gang, sier ifra om åsssen det går Tror ikke den ledningen vil funke noe bra siden den ikke er stiv. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Tenkte meg det ja. Men det går ikke ann å bruke sånne spisepinner-greier som så og si ikke veier noe forma som en X inni posen (nederst), slik at posen er åpen da? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Går det an å få kjøpt slike her i norge? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tenkte meg det ja. Men det går ikke ann å bruke sånne spisepinner-greier som så og si ikke veier noe forma som en X inni posen (nederst), slik at posen er åpen da? Hvis spisepinnene ikke brenner . Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 *snip*Kjøpe hva da? Ståltråd, eller ferdiglagde slike "luftballonger"? Hehe, de skal nok ikke få brenne på min vakt ser du Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hele luftballongen. :] Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 *snip*Kjøpe hva da? Ståltråd, eller ferdiglagde slike "luftballonger"? Hehe, de skal nok ikke få brenne på min vakt ser du Hvorfor skrive snip når han uansett bare skrev en setning? Snip brukes når det er noen veldig lange innlegg. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Cutthroat Bill: det vet jeg ikke, men jeg skal ta en titt rundt å se Oblivion: jaha...det var vel litt ot, men Lenke til kommentar
nbor Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei, vi laget en Telysholder under bomullsfallskjermen, i Telysholderen dynket vi bommull med Lampeolje. Det var ca -13 Grader da vi testet og ballongen gikk hurtig til værs, ca 250m opp i lufta Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Årets bump Endret 1. januar 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå