Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av PC! Budsjett på 4000. Hk,CPU,RAM og skjermkort. Noen som kan abefale et bra oppsett ?

Anbefalte innlegg

Hei jeg vil oppgradere PC-en nå,men aner ikke hva jeg skal gå for.. Vil gjerne ha det beste jeg kan få for 4000kr +-

Det er ikke villt mye penger,men burde holde for noe som er ganske så oppegående. Det jeg ikk behøver er :

Mus

Tastatur

Skjerm

Kabinett (ATX)

PSU (500w)

Resten er crap.

Vil gjerne at tingene er på lager,og at alle delene er i en butikk. Er det noen som vil anbefale et oppsett til meg? Samme hva det er egentlig. Har et rimelig stusselig AMD 3000+ oppsett nå!

Thanx.

Endret av Shoxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Intel CPU og foretrekke fremfor AMD? Har alltid hatt AMD og har svært lite peiling på Intel,bortsett fra de gamle Pentium osv..

Har nemlig fått anbefalt AMD X2 6000+ av en på jobben. Men han nevnte ingenting om Intel. Takker for svar btw.. Hvor mye bedre er 8800 GT til fordel for 8600 GTS f.eks?

Lenke til kommentar

Virka jo som et kort i en hellt annen prisklasse en 8600GTS jo :p takker for infoen. Tror jeg går for et slikt kort da..

Da har jeg funnet et alternativ til oppsett som jeg gjerne vil ha comments på om det er "ok"

331906 AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2,

2MB, BOXED m/vifte

335663 ABIT AN52, nForce 520, DDR2, Socket-AM2,SATAII, GbLAN, ATX, PCI-Ex16

331024 Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM (Må ha mer plass også)

2 STK 333467 TwinMOS DDR2 PC6400 2048MB Dual Pack KIT w/two matched DDR2 PC6400 1024MB CL5 (allså 4GB)

Og et 8800GT kort.

Sprenger budsjettet litt,men er dette verdt pengene da eller?

Endret av Shoxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...