Kaskill Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg tok med PS3en min til pappa og koblet meg til Internett som vanlig uten problemer, men fikk den samme meldingen som beskrevet over. Jeg gjør dette hver uke og det har aldri vært et problem. Det rare er at det fungerer hos mamma og hun har eksakt det samme modeme fra telenor som pappa har. Noen som kan hjelpe meg? Er desperat! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nå har jeg også fått dette problemet. Hjelp! Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Utrolig, jeg også sitter her med samme problemet! Er det globalt? Endret 21. september 2011 av eple65 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja, det er globalt. Psn er nede igjen. De regner med og være oppe igjen om 1-2 timer Nice dump btw Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Oppe å går igjen. Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 mange som har samme problem. ble linket denne http://www.malwarebytes.org/ skal visst rense ruteren din. har ikke prøvd den selv, ta sjansen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Den renser ikke routeren nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå