Henry9 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jeg kommer ikke inn på kontoen min, fordi playstation network har utløpt?? Hva mener de med det? Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 når det står psn utløpt tror jeg de driver med oppdateringer prøv igjen senere Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har du oppdatert til version 2.00?? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ja jeg oppdaterte til version 2.00 så skrude playstation seg av, så kom jeg meg ikke inn på PSN !! :S Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kom inn på både US og EU konto, så at de oppdaterer ville vel andre merket også. Sikker på at installasjonen fikk gjort seg ferdig da, kan jo ha blitt en feil underveis. Nettleser osv funker som normalt? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ja, internet funker Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvilken versjon står det at du har under Innstillinger -> Systeminstillinger -> Systeminfomasjon? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 2.00 sa han rett over, bare chill noen timer så ser du. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Nå har jeg ikke vært på nett siden jeg startet denne tråden.. Jeg kan jo prøve å oppdatere på nytt !! hvordan av installerer jeg?? går det å STARTE PLAYSTAtION på nytt?? Så alt blir slettet å sånt !! Jeg kom akkurat fra feri så jeg har ikke sett på playstation enda så jeg prøver nå igjen.., vært i thailand.. der kosta playstation spill mye :S 5000 Bath.. 800 kroner eller no Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det betyr at PS3'en din er død og at du må kjøpe en ny. Kødda. Det er vel noen oppdateringer på gang. Kanskje HOME kommer Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Virker som om PSN er litt ustabilt. Merket samme problemet igår kveld, og før idag. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det betyr at PS3'en din er død og at du må kjøpe en ny. Kødda. Det er vel noen oppdateringer på gang. Kanskje HOME kommer Haha, du kan jo drømme. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tar å Gjennoppretter playstation.. men det ser ut som det tar lang tid !! den er på 0% og har stått på i flere timer.. men har skrudd over på tv, må den stå på AV? Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det har ikke noe og si om den står på AV. Og jeg ville foreslått og ringe til butikken du kjøpte den på og spørre om det er noe galt med PS'en din. Eller du kan jo prøve og lage en ny Bruker på PS Network. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tar å Gjennoppretter playstation.. men det ser ut som det tar lang tid !! den er på 0% og har stått på i flere timer.. men har skrudd over på tv, må den stå på AV? Det skal ta lang tid.. de gangene jeg har gjort det har det vel tatt 4 timer ca. Ser ingen grunn til at du skal gjøre det forresten. PSN har vært litt tullete for meg før idag også, så tviler på at det er din ps3 det er noe i veien med. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) vet det gikk ikke.. den var bare på null i flere timer så jeg skrudde den av.. men du skjønner at jeg blir despirat, haha!! Har ikke vært på nett på et halv år med playstation! Eller det var en gang, kanskje 2 månd tilbake så hadde jeg besøk så av mange folk så glemte han ene ipod touchen sin hos meg da virka det når ipoden var kobla til netverket så fikk han den tilbake noen dager seinere da virka det plutselig ikke mer !! HAHA ;D "Forbindelsen til PLAYSTATION NETWORK har utløpt " Øhh.. ja men nettleseren virker helt fint da.. :S Endret 10. januar 2008 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja jeg oppdaterte til version 2.00 så skrude playstation seg av, så kom jeg meg ikke inn på PSN !! :S 2.10 er nyeste... lastet ned på playstaion.com var på 120mb Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg har lastet ned den nyeste nå da.. jeg kan være på nettleseren og laste ned oppdatringer.. men kommer ikke inn på Playstation network Endret 11. januar 2008 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Det har ikke noe og si om den står på AV.Og jeg ville foreslått og ringe til butikken du kjøpte den på og spørre om det er noe galt med PS'en din. Eller du kan jo prøve og lage en ny Bruker på PS Network. Jeg har 2 brukere ingen av de virker, men kan jo prøve å lage enda en.. jeg trur det er noe feil med internett Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Tenkte bare jeg kunne slenge inn et lite spørsmål her, for at jeg skal få NAT2 på min ps3 må jeg koble den rett i ruteren, men jeg har ingen ledige innganger i den. Kan jeg bruke DENNE kabelen for å få en ekstra ingang? Vil den funke bra? Endret 14. januar 2008 av Firetrucken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå