psino Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Her er mitt første Theme: "Art ish"Kan lastes ned her: Art ish Det tok sykt lang tid å lage de nye ikonene men det var verdt det. Jeg la inn to forskjellige bakgrunner men leget bare preview av det dere ser her. Si gjerne hva dere syns om det. Imponert. Likte det veldig godt I stil med PS3 sin minimalistiske stil, og alikevel stylish Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Thanks! Jeg prøvde bevisst å holde meg til originalstilen på ikonene. Trenger ikke forandre for mye på noe som funker fint fra før vet du. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Håper noen kommer med et jule theme Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Her har du to jule-themes. Det kommer helt sikkert flere etterhvert. Den siden er bare noen få dager gammel, og de har allerede samlet over 100 themes der. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan overfører dere themesa til PS3en deres? Jeg prøvde via TVersity og det funket ikke. Prøvde også via iPoden min, men fikk ikke overført til den... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan overfører dere themesa til PS3en deres? Jeg prøvde via TVersity og det funket ikke. Prøvde også via iPoden min, men fikk ikke overført til den... Du må lage ei mappe som heter THEME og legge dem inn på den, merk at det er viktig med store bokstaver. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg overfører via PSP-en. Lag en mappe som heter "PS3", inni den lager du en mappe som heter "THEMES", som du legger dem i. Jeg kommer ikke inn på det nederste "Julethemet" som noen ga en link til her. Står bare noe sånt som at brukere ikke har tilgang via direkte linker... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som har et jule theme til PSP? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gjorde som Tom-i-hue sa, og lagde en mappe kalt THEME på memory-sticken, men ingen reaksjon fra PS3'ens side. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan overfører dere themesa til PS3en deres? Jeg prøvde via TVersity og det funket ikke. Prøvde også via iPoden min, men fikk ikke overført til den... Du må lage ei mappe som heter THEME og legge dem inn på den, merk at det er viktig med store bokstaver. Prøver men blir bare sånn her: http://img250.imageshack.us/img250/7864/utennavnyz9.jpg Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 allps3themes.com er forøvrig oppdatert 14. november slik at man kan laste ned, lagre og legge til nytt tema direkte fra konsollen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Noen som har et jule theme til PSP? Noen jule themes til psp. http://www.psp-themes.net/search.htm Linken ble litt rar, men bare skriv christmas i søke feltet så skal det komme opp. Endret 15. november 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 allps3themes.com er forøvrig oppdatert 14. november slik at man kan laste ned, lagre og legge til nytt tema direkte fra konsollen. Eh, nei...tror du ikke jeg har prøvd? Isåfall, hva skal jeg gjøre for å få det til? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 PS3 Themes Builder 1.2 Har ikke testa ennå, men virka som veldig brukervennlig ut fra bildene å dømme. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som har et jule theme til PSP? Noen jule themes til psp. http://www.psp-themes.net/search.htm Linken ble litt rar, men bare skriv christmas i søke feltet så skal det komme opp. Takker, har du noen flere? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Noen som har noen flere themes? trenger litt mere liv i denne tråden igjen. Endret 27. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Holder på me et V for Vendetta theme Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er hver dag innpå www.allps3themes.com jeg med PS3en. Utrolig mye fint der! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hmm... når jeg drar fila over p3tcompiler, så står det at MSVCP71.dll ikke finnes... help me? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå