Gå til innhold

Ti4800se , tv ut , dual screen

DraZeN

Anbefalte innlegg

Har ti4800 se , og tenkte å ha to skjermer men når jeg kommer på egenskaper , og instillinger så vises der bare en skjerm ?!?!?!?!?!?!

Prøvde også å bruke tv ut , men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal aktivere dette! Hva skal jeg gjøre , må jeg ha noen progs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor aktiverer jeg twinview?

Liker kortet veldig bra, vet ikke om det støyer for jeg har mye annet som støyer , menne hadde øret veldig nært d nå og jeg hørte ikke en drit , får veldi god grafikk i alt og alt , og det er svært oc vennlig ;)

Lenke til kommentar

det er jo litt tungvint da, det er jo akkurat klin like kort, bortsett fra at 4800 se har 8x, kikka på en link jeg fant her på tidligere i kveld og gidder ikke leite den opp igjen, men det var på nividia sine sider så du kan jo snoke litt der da :p

ti 4800 = ti 4600

ti 4800 se =ti 4400

sef bare 8x på 4800 korta da

Lenke til kommentar

det er jo litt tungvint da, det er jo akkurat klin like kort, bortsett fra at 4800 se har 8x, kikka på en link jeg fant her på tidligere i kveld og gidder ikke leite den opp igjen, men det var på nividia sine sider så du kan jo snoke litt der da :p

ti 4800 = ti 4600

ti 4800 se =ti 4400

sef bare 8x på 4800 korta da

Lenke til kommentar

Det heter ikke TwinView, men DualView, dette aktiverer du ved å gå control panel-display properties-settings-advanced-Ti4800SE-nView. Du kan så velge enhetsinnstillinger-velg utdataenhet for å velge TV.

Likevel får jeg ikke TV-out til å virke, problemet ligger antagelig i Windows som ikke oppdager at TV er koblet til (bruker composite kabel <2 meter), dette er mektig frustrerende, jeg er veldig takknemlig om noen vet råd :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...