Axl1994 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei! tenkte å kanskje bestille en Area-51 m9750 fra http://www.alienware.co.uk/main.aspx mener jeg har lest i en annen tråd at de sender til norge...men som sagt har jeg et par spørsmål og for ordens skyld skal jeg nummerere de.. 1. Hvordan er det å få sendt noe så lett skadelig som en bærbar pc helt fra Storbritania? 2. Er det mulig å bytte ut diverse komponenter av PC-en, som feks. skjermkort, prosessor, og ram brikker på en Area-51 m9750 pc? 3. og hva gjør jeg hvis jeg pakker opp PC-en og finner ut at skjermen er helt knust og nesten alle knappene på tastaturet har falt av? (okay, veit det e lite sannsynelig, men er eksempel på skade på PC-en).. 4. har du ellers noen erfaringer med denne PC-en? 5. hva er vanligvis billigst : det nyeste og beste grafikkortet, den nyeste og beste prosessoren, eller å kjøpe mere RAM? takk på forhånd! Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvorfor ikke heller velge en xps fra dell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå