kewell79 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Noen som har fått 2.00 og 3.72 på PSP til å fungere? Jeg får det til som vanlig når jeg går inn på PS3 og velger remote, men skru av/på PS3 osv med PSP får jeg ikke til Endret 8. november 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du må trykke på ''Home'' knappen (eller hva den nå heter) på PSP'en å trykke ''Turn of the PS3 system'' det samma gjør du vis du vil ha PS3'en på fra PSP. Går innpå remote play på PSP'en og så starter PS3'en Lenke til kommentar
Sunndal1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen som har fått 2.00 og 3.72 på PSP til å fungere? Jeg får det til som vanlig når jeg går inn på PS3 og velger remote, men skru av/på PS3 osv med PSP får jeg ikke til PS3 hang første gangen jeg prøvde. Men etter en reset så fungerer det som en drøm. Etter å ha satt opp Port Forward på port 9293 fungerer det også "i hele verden". Det som er meget stilig er at jeg når alt som ligger på TVersity serveren også. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Eg får bare connection to ps3 timed out eller noe sånn Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Eg får bare connection to ps3 timed out eller noe sånn Det samme får jeg, veldig irriterende Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg får dette til å fungere, men når jeg slår ps3 av fra psp slår den seg på etter 5.sek igjen. Jeg har også prøvd å slå av psp men ps3 slår seg på igjen etter 5.sek. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Eg får bare connection to ps3 timed out eller noe sånn Det samme får jeg, veldig irriterende Samme her, det jeg har lest er at du faktisk må restarte Ps3 maskinen manuelt(altså med kontrollen). Har ikke prøvd dette. Litt rart egentlig fordi min Ps3 står i DMZ... Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Remote start må være skrudd på i Settings for at det virker. WLAN-dioden vil lyse når maskinen står i standby. Lenke til kommentar
Storet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Når jeg prøver å logge meg på fra pspen så klarer jeg å gjøre dette over lokalt ps3 nett, men viss jeg prøver gjennom routern min, å skriver inn mail adresse og passord får jeg dette ikke til.. får bare att jeg har tastet feil passord eller brukernavn... Lenke til kommentar
R-B Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg får dette til å fungere, men når jeg slår ps3 av fra psp slår den seg på etter 5.sek igjen.Jeg har også prøvd å slå av psp men ps3 slår seg på igjen etter 5.sek. Noen som vet hva problemet kan være? Ja, dette er fryktelig irriterende. Har ikke alle det sånn? I dag drev den og skrudde seg av å på hele tiden... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg får dette til å fungere, men når jeg slår ps3 av fra psp slår den seg på etter 5.sek igjen.Jeg har også prøvd å slå av psp men ps3 slår seg på igjen etter 5.sek. Noen som vet hva problemet kan være? Ja, dette er fryktelig irriterende. Har ikke alle det sånn? I dag drev den og skrudde seg av å på hele tiden... Syns Sony burde fikse dette, er jo ikke mye vits i denne funksjonen slik den er i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå