H2H Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ok... eg har fått tag i et shell så står d at de hoste PHP, CGI og resten av de kjekke greiene... eg har fått lagt meg ein public_html mappa og pøvt å lagt opp ei PHP gjestebok problemet e at dr lissom ikkje skjer någe når eg trykke på Add entry... Noen som vet hva jeg gjør galt eventuelt ikke gjør? http://lightstar.aceshells.com/~h2h/guestbook.php /*-H2H Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvordan fungerer denne gjesteboken? Blir det skrevet direkte til en fil, eller bruker du en database? Vanskelig å hjelpe med så lite opplysninger... Kan du ikke legge opp php koden du bruker her? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg tror nok det er noe feil med selve skriptet, evt. file permissions (CHMOD) hvis du skriver til en fil. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 CHMOD=777 så tror kje d ska ver problemet linken t d scriptet finne dokk vert fall her Bruge kje någen database vett eg... /*-H2H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå