Cookie1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei, De originale øreproppene som fulgte med W800i har blitt ødelagt. Så jeg lurer på om det er mulig å få bluetooth ørepropper til W800i? De bør helst ha bra lydkvalitet, hvertfall like god som de originale øreproppene. Grunnen til at jeg vil ha dette, er at jeg er drittlei de kablene. Tar jo 20 minutter å få på seg øreproppene pga. alle kablene og alt det styret... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 W800i støtter ikke A2DP så du må i tilfelle ha en adapter får å kunne spille av musikk via bluetooth. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 W800i støtter ikke A2DP så du må i tilfelle ha en adapter får å kunne spille av musikk via bluetooth. Hm, fins det adaptere som passer til W800i? Er disse veldig store eller er de ganske små? Vil jeg få noe bra lydkvalitet med adapter? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) her har du et eksempel på et bluetooth headsett med medfølgende adapter. det kobles til 3,5mm plugg (adapteren som fulgte med telefonene din) om det finnes adaptere som kobles direkte til Sony Ericsson pluggen vet jeg ikke. edit: lydkvaliteten er den samme med adapter som med innebygget A2DP støtte tror jeg. Endret 8. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 lydkvaliteten er den samme med adapter som med innebygget A2DP støtte tror jeg. Skjønner...Og A2DP har bra lydkvalitet i forhold til vanlig ørepropper? Er det noe etterheng i lyden siden det går over trådløs tilkobling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå