viggo Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har en xvid film der lyden ikke virker, så instalerte jeg nimo, da virket lyden, men bildet ble da grønt og helt ødelagt.Hva skal jeg gjøre?? Takker for svar. Bruk programmet GSpot for å finne hvilke codecer som er brukt i filmen. Lenke til kommentar
BadBoyBubba Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hadde selv akkurat samme problem. Hadde nimo build 7 installert. Løsningen var å innstallere ffdshow. Alt funker perfekt nå. avinstallerte ikke Nimo. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Fjern Nimo. Installer Koepis XviD-build. Installer AC3. Se film og vær glad. Lenke til kommentar
Axelsel Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 nå virket det.. :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 For n'te gang nimo suger, ffdshow er alt du trenger av bildecodecer, ac3 av lyd, nimo lager bare krøll. AtW Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 last ned 'ffdshow'.. det er en xvid codec. Problemet med lyden var nok ikke pga xvid, men pga manglende/ødelagt lydkodek. ffdshow? er ikke det et directdrawfilter? Hmm, jo, men jeg installerte veffal bare det og det virket :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå