boffeeen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Morn godtgolk, jeg opplevde til mi store skrekk at xboxen ikke ville koble seg til live når jeg prøvde isted. Jeg prøvde å teste connection, og fikk beskjed om at det var en feil med boxen. Det er som er fucka, er at broren min sitter rett vedsiden av meg og curbstomper folk i gears. Tre bokstaver: WTF!?!?!?!?!0+1+1+1+10TI Det er ikkenoe snusk på boxen min, whatsoever. Hjelp, værsåsnill, jeg klarer meg ikke uten i to sekunder til. Edit: Status reporten gir meg følgende tall W: 0000-000B X: 0000-F001 Y: 30A8-4840 Z: 0000-0000 Endret 8. november 2007 av Boff3n Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Etter ørten resettinger av rutere, og alle andre ritualer jeg kunne finne på, har jeg nå fått det til å funke igjen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Man kan curb stompe i singleplayer. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du kan curb stompe bror din, og bruke boksen hans. Ville jeg ha gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå