Jo Are Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei jeg lurer på 2 ting: 1. Hvordan er det med trådløst tastatur på ps3, må det være bluetooth eller kan man bruke et med en slik trådløs mottaker som man kobler til i usb? 2. Hvor kan man laste ned flere themes til ps3? Takk for svar Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du kan bruke USB tastatur også ja. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Du kan bruke USB tastatur også ja. Ja det vet jeg men det blir litt stygt med en masse ledninger overalt. Det jeg lurte på er om det er mulig å bruke et tastatur som kobles opp mot en infrarød sender som man kobler i usb. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du kan bruke USB tastatur også ja. Ja det vet jeg men det blir litt stygt med en masse ledninger overalt. Det jeg lurte på er om det er mulig å bruke et tastatur som kobles opp mot en infrarød sender som man kobler i usb. Ja, det er et USB-tastatur det også. Har selv et trådløst jeg bruker. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg bruker trådløst usb tastatur til 89,- på tilbud hos Elkjøp, funker som oftest gull det;) Den sender ingen infrarød stråle da, men det er snakk om 10cm kabel fra usb til trådløsenheten, og på noen tastatur er det vel bare en usb pinne.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Themes til PS3 er temmelig nytt. Du kan forøvrig laste ned her: http://www.jp.playstation.com/ps3/update/e...l#theme_setting Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Themes til PS3 er temmelig nytt. Du kan forøvrig laste ned her:http://www.jp.playstation.com/ps3/update/e...l#theme_setting Eller på US Store Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg prøvde å plugge inn USB-donglen til mitt MX3200 sett på PS3en og det skjedde ingenting Hva er galt? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Her kan du laste ned en del themes THEMES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå