R_S Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Satser på et jeg poster i riktig kategori Tenkte jeg skulle finne ut av et firma som vi ble kontaktet av på jobb i går. Telefonen ringer og det er da en mann fra et firma som heter El Shark Copmany i cairo, som snakket litt dårlig engelsk. Han prater om et produkt vi selger og ville komme på besøk til firmaet for å se produktet. Han snakker om at han hadde hørt om oss via et kommersielt norsk kontor i Cairo, jeg mener hva er kjangsen for at ei mellomstor bedrift på vestlandet er havnet på et kontor i Cairo. Han sa han hadde laget til en fax han skulle sende ang produktet, også spør han hva vi egentlig holder på med. etter han hadde sagt av de var interisert i produktet vårt?? Og at de ville gjøre forettninger med oss fordi produtet vårt var en mangelvare i Cairo, selv om han ikke viste hva produktet var?? noen som kan finne ut noe om de? Dere kan jo få se faxen da (vedlegg) Endret 8. november 2007 av djslegga Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Faksen er jo ikke spesielt tillitsvekkende, med tanke på at avsender skriver engelsk på barneskolenivå. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tipper dette er noen slags forsøk på å svindle til seg et visum til Norge - noe som antagelig er verdt masse penger på det svarte markedet. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hva er det for noe dere selger/lager som det alltid er mangelvare på i egypt ? Lenke til kommentar
R_S Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 hva er det for noe dere selger/lager som det alltid er mangelvare på i egypt ? Produktet er Plastpaller. Men det viste jo ikke han når han sendte faxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå