Gå til innhold

directbuy.no, LCD TV og reklamasjon når nettbutikk ikke lenger eksisterer


CaZpeR

Anbefalte innlegg

Kjøpte min 32" LCD TV hos en webshop som het/heter www.directbuy.no.

 

Prøver nå å gå inn på siden, men siden er død. Hva gjør jeg så med Garanti/Reklamasjon? Denne ble nemlig kjøpt i 2005 og nå får jeg ikke lenger start på TV'en, statuslyset står bare å blinker. TV'en er av type DMTech og jeg ser f.eks. at Komplett er en forhandler av dette merket. Er det da kanskje litt for frekt og spørre om de vil ta garanti/reklamasjonssaken om directbuy.no er konkurs?

 

Noen som vet noe om directbuy.no (uten "www." så får man opp at domenet er registrert på europlan.no)?

 

Takker på forhånd for alle svar.

 

-CaZpeR

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.domeneshop.no/whois.cgi?domainname=directbuy.no

 

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp;js...orgnr=983241050

 

De er ikke konkurs i allefall, det beste er nok å ta en telefon til de.

 

Lykke til!

 

Edit: syntes navnet på den ansvarlige lød kjent, så jeg søkte litt mer.... ser ut som et lite kaos av selskaper...

 

https://www.domeneshop.no/whois.cgi?domainname=tatung.no

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=888177442

Endret av mullemeck
Lenke til kommentar
Jeg ville tatt direkte kontakt med produsenten av TV'n. Da ordner det sikkert seg.

 

Ringte eiern av butikken nå :) Fikset meg til de riktig dyktige menneskene hos InfoCare og han sendte meg en ekstra kopi av fakturaen :)

 

Så da ordner vel alt seg tenker jeg. Bare at TTT med Reklamasjon :( (TTT = Ting Tar Tid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...