Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne navnet på en erotisk film

OJ_Sledge

Anbefalte innlegg

Hei! Trenger hjelp til å finne navnet på en erotisk film jeg såg på tv2 for endel år siden.Husker dessverre veldig lite av selve filmen,men kan jo fortelle hva jeg husker.Filmen kan ha vært laget slutten av 80-tallet,men vil tro at den ble laget tidlig/midt på 90-tallet(Kunne minne om en fransk film,men husker ikke om de snakket fransk på den).Den handlet om en (tror hun var prostituert) brunette som bodde i byen(Håret kan ha vært svartbrunt kanskje).Hun hadde seg med forskjellige menn,og så husker jeg en kvinne-orgie hun var med på lenger ut i filmen(husker hun kom inn på rommet til alle kvinnene som var godt igang allerede og joina dem)(kan ha vært et par menn der også,ikke helt sikker)Litt lenger ut i filmen husker jeg hun tok med seg en annen kvinne(venninne eller noe,mener bestemt på at hun var rødhåra) til en svart mann,som liksom var en slags (mirakel mann/heksedoktor eller noe) som skulle hjelpe denne rødhåra kvinnen ved å bli kvitt en forbannelse (sjukdom/demon eller noe i kroppen <----)ikke helt sikker på om det var noe som feilte henne).Husker han danset rundt denne rødhåra kvinnen,og til slutt hadde de sex mener jeg på,mens hun som var hovedpersonen i filmen(brunetten) så på bak et gitter eller noe.(Det kan ha vært inne i et kappell,en kirke eller noe dette skjedde).

Husker også at hovedpersonen hadde sex på open gate oppetter en hus-mur(det var mørkt,kan ha vært voldtekt).Og det siste jeg husker,var ganske sent i filmen,da stod hun modell på en kunstutstilling eller noe lignende sammen med en mann(begge var nakne).Husker hun hadde endel hår på musa,og at ansiktet ikke var det peneste jeg har sett.

Noen som vet hvilken film jeg snakker om? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...