Gå til innhold

Test: HTC Tytn II


Anbefalte innlegg

Vel, hvis kommunikasjon skal gjelde valuta for pengene er det rart at E90 har 5/5 og TyTn II har 4/5 når E90 koster 1.000 kr. mer. Hva kan E90 som ikke TyTn II kan? (spørsmålet burde jo egentlig være omvendt)

 

Som nevnt tidligere skriver dere veldig negativt om størrelsen på TyTn II, mens E90 som er vesentlig større og ikke går nedi en normal bukselomme engang (noe TyTn II gjør) går visst det i E90 sitt favør, selvom mulighetene med WM er mye større enn S60.

 

På nyttefunksjoner scorer begge 4,5/5, skal ikke prisen komme til gode her da? TyTn II har jo så og si alt og koster 1.000 kr. under E90 som ikke har noe mer etter hva jeg kan lese meg til. Ingen er bedre enn WM på synkronisering mot bl.a. Outlook.

 

Hvorfor ikke ta med prisen når det går til andres favør? Det er jo det dere drar fram hver gang mot andre telefoner.

 

Amobil har store problemer med å forklare seg, og ikke uventet babler de om at alt skal bli så bra i fremtiden. Dette har vi hørt før. Kan ikke amobil heller svare på de konkrete spørsmålene som er stilt her? Det som kommer frem i denne tråden, er akkurat det jeg har satt fingeren på tidligere, uten at amobil har tatt selvkritikk i det hele tatt. Snarere tvert i mot.

2

Ja, det er påfallende og avslørende at amobil i sannhetens navn ikke kan svare for seg, når de er så "biased" og merkelig/uforståelig inkonsistente som de er i denne testen. Dette er rett og slett for dårlig utført test! Sett kompetente folk på jobben, som både kan vurdere og skrive skikkelig om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mye av problemet ligger i at selv om vi vet hva telefonene kan, har vi ikke mulighet til å gå inn på hver minste detalj. Det ville ført til 10-siders tester, og det er det ingen som gidder å lese. Vi har et visst antall avsnitt til rådighet, og da må man nødvendigvis holde seg på et overordnet plan.

 

Jeg leser gjerne en 10 siders test! Kan godt hende jeg er den eneste i Europa som orker det.. men men :p Er man mobilifil så er man mobilifil..

 

Du er ikke den eneste nei

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...

hallllo... regner liksom med at kamraet er det for å ha et kamera hvis man ikke har det orntlige med seg, mobilen har man jo med seg overalt og det er jo ikke sikkert at man har det samme med kameraet. Og man trenger jo ikke det heftige kamraet på mobillen liksom,

 

HTC har brae mobila :D:D, og de burde ikke få 2 prikker i trekk for det!

Lenke til kommentar
hallllo... regner liksom med at kamraet er det for å ha et kamera hvis man ikke har det orntlige med seg, mobilen har man jo med seg overalt og det er jo ikke sikkert at man har det samme med kameraet. Og man trenger jo ikke det heftige kamraet på mobillen liksom,

 

HTC har brae mobila :D:D, og de burde ikke få 2 prikker i trekk for det!

 

Du klarte å vekk en 1 årsgammel tråd for og dele dette med oss, flott flott! :tease:

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...