Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan være alene?

Gjest Hmmm?

Anbefalte innlegg

Har møtt en jente på skolen jeg synes er ganske søt. Vi har snakka en del og sånt, men problemet er at jeg aldri kommer på egenhånd med henne! Hun har alltid 2 - 3 venninner hengende rundt seg, da blir det litt vanskelig å snakke i fred og ro, if you catch my drift...

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å komme litt på egenhånd med henne?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes msn er så dumt, er jeg den eneste? Blir så upersonlig....

Likte svaret til Psilocybe, skal prøve på det :)

Flere synspunkter?

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar

Jeg er 16, regner med at hun er ca like gammel som meg. Får se litt hvordan det går på skolen de neste dagene, så får jeg se om jeg spør henne om å få snakke med henne uten "saueflokken" :p

Takk for alle svar hittil :)

Lenke til kommentar

Hehe me får sjå. Får se litt hvordan det går hvis jeg prøver å snakke med henne uten at de andre skal surre rundt hele tida....

Takker for alle svar hittil :)

Lenke til kommentar

Prøv å få igang en samtale i det timen slutter, mens venninne er i et annet klasserom (har dere samme språk, samme matte elns?).

Da kan du få igang en liten samtale, og så kan dere rusle ut i gangen og videre mens venninnene sannsynligvis vil ta et hint, og holde seg litt tilbake.

Lenke til kommentar

Masse konstruktive svar her, takk skal dere ha :)

Vi er på to forskjellige trinn, så møtes egentlig bare på banen og slikt, men skal teste ut forslagene deres til uka og se hva som skjer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...