Gå til innhold

Retur sak med Netshop.no

Anbefalte innlegg

Hei.

Sende inn en defekt E6600 som ble kjøpt for 2665,- får ca. 1 år siden.

Fikk idag mail på at jeg får igjen en E6750 som koster 1 395,-, emn på kviteringen som følger emd står det 0,- sikkert fordi jeg ikke har betalt noe får den, men det fulgte med et angrerettskjema. Det jeg da lurer på er hva jeg får igejn om jeg bruker angrerettskjemaet ?

Synes jeg burdte enten få de pengene på konto eller få de pengene å bruke valgfritt i butikken dems ikke få igjen en E6750. Den er jo langt ifra tilsvarende som en E6600, kunne fått meg en Q6600 får de pengene eller ventet litt å kjøpt meg en Q9450 :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel for det første er det fra netshop ikke komplett og for det andre så spurte de meg om åssen HK jeg hadde og BIOS da de ikek trodde at en CPU kunen bli ødelagt og da sa jeg at jeg hadde et P35-DS4 og hadde prøvd BIOS F3. F4 og F5f så de vet nok at tinga mine støtter 1333FSB

Og jo det fulgte med angrerettskjema !!!!

Lenke til kommentar

Du klager på at du får tilbake et bedre produkt enn du returnerte?

Greit nok at netshop.no har fått mange rare tråder i det siste, men akkurat dette synes jeg var noe drøyt å klage på..

(forutsetter selvsagt at E6750 faktisk er bedre enn E6600)

Du kan selvsagt ikke bruke angrerett på reklamasjonssaker.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

De har handlet helt etter boka, og du har ingen grunn til å klage. Du fikk jo bedre cpu en den du leverte inn :) Det at du fikk med angrerettkjema betyr nok bare at den som har plukket ordren ikke har vært den som behandlet returen din, og har plukket den som en vanlig ordre, og da er det vanlig prosedyre å slenge med angrerettskjema. Det er tross alt over 14 dager siden du bestillte E6600, og det er dette som er tellende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

"The Ghost" da. :(

Nå er det mildt sagt "ute og sykler".

Jeg tror jeg sørger for å få tak min tidligere 830D (kjøpt for 3k) for (ca) to år siden.

Sørger for at den ikke virker, og sender den som RMA og forventer å få en "Yorkie" til 3k tilbake.

Noe sånt.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Vel man tar jo gjerne noe bedre noe om man har muligheten til det :p

Men så er det det at E6750 er faktisk dårligere får meg enn hva E6600 da E6600 har 9x mens E6750 "bare" har 8x, men har amn et HK som er god får 580FSB så burdte det vel gå, men så er det når man skal på tørris da :(

Ja Ja får jeg ikke noe annet blir det å halshugge E6750 når den kommer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...