gogg2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei, Noen som har en lenke til et godt utgangspunkt for en stillegående PC til bruk i gaming? Vet det nok er et kompromis og at noen vifter kanskje må byttes. Spiller EVE Online og vurderer og starte med Conan når det kommer. Kanskje også litt 1. person shoot em up some f.eks. Quake Wars. Er på jakt etter noe med 8800 GT og en Quad Core. Trenger ikke skjerm. Takker! Lenke til kommentar
gogg2 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Dette er ikke mulig? Er det virkelig ingen som har noe lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Dette er ikke mulig? Er det virkelig ingen som har noe lignende? Jeg slang sammen et raskt oppsett i prisguiden: link Det eneste jeg er usikker på angående støy er skjermkortet, der vet jeg ikke om den originale er stillegående, resten er jeg sikker på at er stillegående deler. Skulle du velge og ikke gamble på at skjermkortet er stille med original kjøler så kan denne byttes ut med en annen, alle kjølere som benytter samme festehull som 7900gt kan brukes på dette skjermkortet. En kan få dette oppsettet litt billigere hvis en bestiller PSU fra shg og resten fra amentio. Amentio er veldig overpriset på denne strømforsyningen. Eventuelt kan du bestille Corsair HX620 fra shg, da havner prisen på ca. det samme som den gjør nå. Håper det hjalp noe... Endret 9. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
_Z00L_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei, Noen som har en lenke til et godt utgangspunkt for en stillegående PC til bruk i gaming? Vet det nok er et kompromis og at noen vifter kanskje må byttes. Spiller EVE Online og vurderer og starte med Conan når det kommer. Kanskje også litt 1. person shoot em up some f.eks. Quake Wars. Er på jakt etter noe med 8800 GT og en Quad Core. Trenger ikke skjerm. Takker! Kjøp Thermaltake's Sonic Tower for passiv kjøling av CPU, Zalman har passiv kjøling for skjermkort. For å sikre systemet 100%, kan du kjøpe en eller to 12cm 8-12db vifte. Det eneste som lager lyd da blir harddisk og PSU. Da kan du velge hvilket som helst skjermkort. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 lagde et oppsett jeg og, kan ta en titt her : Oppsett. Lenke til kommentar
gogg2 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Hjertelig takk! Har ikke så mye peil på dette med stillegående PC-er, men deres forslag har gitt meg et godt grunnlag. Takker så mye! Lenke til kommentar
gogg2 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 lagde et oppsett jeg og, kan ta en titt her : Oppsett. Hei Nokia_dell, Så artig ut det oppsettet her! Men det står at hovedkortet er crossfire og skjermkortet er vel ikke crossfire kompatibelt, men SLI? Er dette en glipp eller er det noe jeg ikke har forstått. Er 4Gb også et must på en gaming maskin? Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå