Caliber Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hva slags 52x cd-rom burde jeg anskaffe meg? Går for en "all-black-pc", sp den må være i sort utførelse... Så en samsung i sort, men er usikker på ytelsen til denne. Noen kjennere som kan donere meg et lite tips/råd eller? :smile: Haakon Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 I de tester jeg har lest den senere tid, så er det små forskjeller på nye CD avspillere. De har blitt så bra at de ikke videreutvikles særlig mer. Men mitt spørsmål til deg er hva du skal med en CD avspiller? Kjøp heller en DVD avspiller, eller en CD brenner (eller begge deler). Det koster ikke så veldig mye mer. Jeg har selv montert to sorte Samsung enheter i en PC for en kamerat: En DVD avspiller og en CD brenner. Det så meget pent ut, da begge har samme design. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 I de tester jeg har lest den senere tid, så er det små forskjeller på nye CD avspillere. De har blitt så bra at de ikke videreutvikles særlig mer. Men mitt spørsmål til deg er hva du skal med en CD avspiller? Kjøp heller en DVD avspiller, eller en CD brenner (eller begge deler). Det koster ikke så veldig mye mer. Jeg har selv montert to sorte Samsung enheter i en PC for en kamerat: En DVD avspiller og en CD brenner. Det så meget pent ut, da begge har samme design. Sitter nå med en 8x DVD-spiller, som jeg i løpet av 4 år ikke har brukt en eneste gang..... d er vel grunn nok. Dessuten har jeg en svine-lekker dvd-spiller i pen harmoni med en 32" TV i naborommet, så jeg tenkte rett og slett jeg kunne unnvære DVD'en, og heller spare noen hundrelapper. Skal vel også nevnes at jeg går for en plexwriter-brenner, ikke så veldig innovativt design (som samsung'en), men topp ytelse. Designene vil ikke matche helt da, kanskje noe av grunnet til at jeg leter etter alternative sorte cd-rom'er? Ellers takk for tilbakemeldingen! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå