Sewero Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så filmen på youtube for en stund siden men finner den ikke igjen Filmen inneholder scenen som blir spillt 3:05 inn i denne, Clark på en motorsykkel, Clark som blir påvirket av rød kryptonit, The calling med where ever you will go er sangen som blir spillt i hele klippet. Mer husker jeg ikke nå. På forhånd takk, håper noen finner dette klippet Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 er det denne du leter etter? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Der var det ikke mye. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det virker som om de som lager slike klipp har enda dårligere fantasi enn de som lager fragmovies, det var jo en drøss av klipp med akkurat den sangen. Har du sett gjennom alle de? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Mener at med min beskrivelse begrenser det en del. Og ja, jeg har sett på så og si alle de filmene. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 http://www.youtube.com/watch?v=og34Z_PtY04 denne var det linken min tidligere skulle være til. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Var ikke den heller Snutten avslutter med Clark som kjører med Lana bak på motorsykkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå