Nimrad Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har kommet til den tredje galaksen og spilt gjennom et par planeter der og er nå på "Slag's Fleet: Ublik Passage". Her kommer spiller jeg meg fram til en sånn stor ring helt til det åpnes ei bro jeg kan gå over. Så går jeg over den broa og fortsetter den eneste veien jeg kan gå helt til jeg kommer til et sånn lite skip. Her trodde jeg at jeg skulle bruke dette skipet til noe, men jeg har prøvd det meste og det vil ikke bevege seg. Dette er ganske tidlig på banen og jeg tror jeg har prøvd det meste. Kan noen hjelpe meg hvis det er noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
henky Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 sjekk walkthrough på gamefaqs.com. kan sjekke, men har ikke ps3 for hånden så må bli etterpå Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I know! Det kan jeg fortelle deg, jeg stod fast som f sjøl. Du må bruke en sånn helikopterdings på den. Husker ikke hva den het, men det er ikke et våpen, den bare fester seg og drar opp det den er festet i. Ser ut som en propell med pinne i. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Tharos_: Tusen takk, jeg tenkte faktisk på de der helikoptergreiene, vet ikke hvorfor jeg ikke prøvde det =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå