Gå til innhold

TEST: AMDs Linux-driver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rasgal: Bruk skjul-funksjonen!

mm,

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

beklager, det ble glemt i farten. :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men det er ikke for sent å redigere innlegget ditt... :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Oi, men sannelig. Du har rett. :)
Lenke til kommentar
Bra test, nå er de bare å vente på november driveren :yes:

 

Hvorfor lager ikke AmdAti egne pakkebrønner til driverne sine? Det ville da bli betydelig lettere å instalere dem.

Ulike distroer har ulike strukturer på pakkebrønnene og ulike regimer for å introdusere nye versjoner av pakker, osv.

 

 

Vet det, men de kunne ha gjort det slik Wine gjør det: http://www.winehq.org/site/download

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er det i Wine dere gamer??

Jeg har nemmelig en ubuntu installert, med wine, men jeg har ikke testet å game i den.

 

Vet noen hvordan SLI på 8800gts vil funke i Wine evnt? hva med dx10, er det mulig?

 

Jeg kan vel sikkert teste når den mongotrege posten får fingen ut og leverer hw'en min til meg :S

Lenke til kommentar
Er det i Wine dere gamer??

Jeg har nemmelig en ubuntu installert, med wine, men jeg har ikke testet å game i den.

 

Det spørs helt på hvilke spill folk spiller. Spiller man mange forskjellige, må man ty til dual boot med Windows. Spiller man noen få, og alle fungerer uten lag og nevneverdige problemer i Wine, så bruker man Wine.

 

Sjekk AppDB på Wine sin hjemmeside for å se om dine spill fungerer. Men om de fungerer tilfredstillende etter din vurdering vet du ikke før du prøver selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...