Admin'c Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Heisann, Er på jakt etter en dunjakke nå som vinteren er på vei. Er på jakt etter en som er varm og ser sporty ut, mao en praktisk jakke. Har sett på en fra bergans som var brukbar, men er det noen andre merker/modeller jeg burde se på? Endret 8. november 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan prisklasse ligger de Bergans jakkene på da? Og hvor for jeg kjøpt dem? Ganske fete de Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) 2200 står det på siden til bergans er den jeg så på i alle fall Endret 8. november 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har kjøpt meg en digg Mountain Hardwear jakke, varm og lett. Kan kjøpes på Super-G, Oslo Sportslager og sikkert andre butikker. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Den Bergans jakka er veldig god og varm, kjennes ut som å være inni en sovepose Eneste problemet er at omtrent halvparten av alle bertene på Oslo Vest bruker har den... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Den Bergans jakka er veldig god og varm, kjennes ut som å være inni en sovepose Eneste problemet er at omtrent halvparten av alle bertene på Oslo Vest bruker har den... argh typiskt. Har du noen andre forslag? er jo egentlig en herrejakke Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Sjekk noen North Face jakker da, ellers har jeg denne her i damemodell, og kan absolutt anbefales...dessuten er den ikke veldig sossete. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Peak Performance har også noen fine modeller. Hvis du tar deg en tur nedover Bogstadveien kan du ikke unngå å finne noe du liker (hvis du bor i Oslo/omegn da ) Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Hmm, leiter etter ny vinterjakke jeg også, etter at den gamle blei herpa etter at jeg tryna på sykkel! Hadde tidligere en bergans jakke, men har nå lyst på en av disse: 1. http://www.bergans.no/sider/start.htm 2. http://www.fjallraven.com/Products/Product...;SectionId=3008 Begge i svart Men som sagt, det er noe dritt å velge! Greier ikke bestemme meg helt. For jeg vil ha fjellreven fordi jeg synes den er litt kulere, varmere (kanskje for varm, vanskelig å vaske og blir lett ødelagt!?) Bergansen er kanskje kaldere, men der får jeg ganske bra rabatt, så vurderer den sterkt... Hehe, noen tips (kanskje trådstarter kan vurdere disse)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå