LasseGL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei! Jeg har nå funnet ut at jeg vil kjøpe meg et vannkjølingssett, dette er min første gang jeg kjøper Vannkjølingssett, og er da svært uerfaren. Har tusenvis av spørsmål. Har tenkt til å vannavkjøle alt som er mulig å kjøle ned, Har tenkt meg ut følgende oppsett: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58506 Alle Zalaman Reserator-modellene inneholder GPU, CPU, northbridge blokk (BTW: Er Northbridge og Chipsett det samma?). Har også da tenkt å kjøle ned Harddisk, alle fire rambrikkene mine (4 x 1 GB). Ser at Zalaman Reserator inneholder Skjermkort blokk og da GPU-blokk, men noen har fortalt meg at ikke alle GPU-blokkene passer til mitt skjermkort, som er GeForce 8800 GTX. Og at jeg da må legge inn enda en GPU blokk i handlelista mi. Er dette sant, passer ikke GPU-blokka som følger med i Reserator'en min mitt Skjermkort? - Trenger vannkjølings mye Vedlikehold? Hva av vedlikehold? Og er det vanskelig? Hva skal gjøres? - Er Vannavkjøling virkelig verdt 3500-4000 kroner? Kjøles systemet ned mye, mye bedre enn vanlig luft? Håper på svar. mvh. lasse. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvorfor lager du 2 tråder om akkurat det samme?? Du har jo nettopp laget en tråd her! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Diskusjonen rundt dette emnet fortsetter i den andre tråden din som er linket til over her. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå