LucarioX Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) IGN.com (Karakter: 9.7/10) Gamespot.com (Karakter: 9.5/10) Gametrailers.com (Karakter: 9.8/10) Ikke akkurat dårlig dette? Hva synes dere? Har dere noen flere omtaler å komme med? Endret 8. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
kottila Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 IGN.com (Karakter: 9.7/10)Gamespot.com (Karakter: 9.5/10) Gametrailers.com (Karakter: 9.8/10) Ikke akkurat dårlig dette? Hva synes dere? Har dere noen flere omtaler å komme med? http://www.gamerankings.com/htmlpages2/915692.asp den er ikke helt oppdatert riktignok. Det er denne tråden, men da må du bla deg gjennom massevis av sider for å finne noe Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Imponerende! Nå vet jeg hva min bror får i julegave fra meg Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg kan ikke si annet enn at jeg har eid meg selv. Det var stor sannsynlighet for at spillet ville få god kritikk, men at det ville få så god kritikk hadde jeg ikke ventet meg. Jeg ble spesielt overrasket over gamespot sin anmeldelse. De har etter min mening bommet på flere av anmeldelsene deres det siste året(MP3, Zelda and Wario Ware comes to mind). Jeg gleder meg til å sjekke om anmeldelsene av SMG stemmer. Den 16. november kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eneste å klage over er vel at spillet ikke er direkte vanskelig Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Mulig det ikke er så vanskelig, men om det er ca. like bra som SM64 vil det jo være kjempe morsomt å spille gjennom spillet flere ganger? Enda ikke lei SM64 Lenke til kommentar
kottila Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eneste å klage over er vel at spillet ikke er direkte vanskelig Det begynner nå riktignok ikke så veldig vanskelig, men har hørt at det blir det utover. Er tross alt 60 stjerner du ikke er nødt til å ta og noen av de skal visst være vriene Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vurderer å kjøpe dette spillet til jul, hvis det er som super mario 64? Jeg likte nemlig ikke super mario sunshine, mens mario 64 er det beste spillet jeg har spilt etter zelda. Kommer jeg til å like galaxy da? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Nå har ikke jeg spillt det selv, men mange sier vel at det ligner på SM64 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg likte SM64 svært dårlig, alt ble for tregt for min endel....... men SMG er vel nå et av mine all time favoritt spill Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Du har altså spillet? Heldig gris Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vurderer å kjøpe dette spillet til jul, hvis det er som super mario 64?Jeg likte nemlig ikke super mario sunshine, mens mario 64 er det beste spillet jeg har spilt etter zelda. Kommer jeg til å like galaxy da? Det var et review som sa at Galaxy hadde alt det bra fra SM64 og ingenting av det dårlige i Sunshine. Tror du vil like Galaxy, ja. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg likte SM64 svært dårlig, alt ble for tregt for min endel....... men SMG er vel nå et av mine all time favoritt spill Har du peiling på hva du snakker om nå? For jeg har akkurat den motsatte oppfatningen om Galaxy og Super Mario 64. Jeg prøvde Galaxy på Electroworldmessen, og det føltes mye tregere enn Super Mario 64, og det var også det første som slo meg. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dette ser lovende ut. Jeg har forhåndsbestilt så den 14. blir det Mario for alle penga (vel, for 399 pluss frakt i hvertfall). Kompisene ville ha meg med ut på rangel den samme dagen, men jeg fikk flyttet det til dagen før. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 10/10 fra Gamereactor! http://gamereactor.se/recensioner/12083/Super+Mario+Galaxy/ Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 10/10 fra Gamereactor!http://gamereactor.se/recensioner/12083/Super+Mario+Galaxy/ Hvorfor så vill over GAMEREACTOR? Det bladet stinker. Uansett så tviler jeg heller ikke på at SMG blir sykt bra. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Haha, ja, det var de som trakk MP3 fordi det ikke var like bra(ifølge de) som Halo 3 :!: Snakk om jallablad. Endret 9. november 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/09/517723.html Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har kommet ca. 20 anmeldelser nå. En på 9/10. Ellers 9,5+, 10/10, terningkast 6 osv... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Super Mario Galaxy har fått fantastiske anmeldelser. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå