Gå til innhold

Bestille pc - Gjøres bedre?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer nå om jeg skal kjøpe denne PC-en. Skal bruke den til spilling og video redigering og surfing etc.

Jeg kan strekke meg til 15000kroner, vist det virkelig er verdt det. Vurderer kanskje å kjøre 2 8800GT SLI.

Strømkabel PC m/jord 2m

Nero 7 OEM 1i Programvare OEM

CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD,

Norman IC,1 år lisens, Virus Control,

Musmatte Blå 4/6mm

Støtsikker PC-eske

Antec Nine Hundred sort miditower,

Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS,

MSI P35 NEO-FI, P35, Socket-775, DDR2,

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz

XFX GeForce 8800GT,

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5,

Seagate Barracuda 7200.10 500GB SATA2

Samsung DVD-brenner SH-S202H IDE

USB2 multikortleser 3.5" sort,

Creative SB X-Fi Gamer, Bulk

MS COA Label Windows

MS Win Vista Home Premium Norsk

MS MANUALS Win Vista Home Premium

MS ROYALTY Vista Home Premium

Ca 11000kroner

Hva burde jeg forandre på?

Endret av Halsstikkar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Vurderer nå om jeg skal kjøpe denne PC-en. Skal bruke den til spilling og video redigering og surfing etc.

Jeg kan strekke meg til 15000kroner, vist det virkelig er verdt det. Vurderer kanskje å kjøre 2 8800GT SLI.

Strømkabel PC m/jord 2m

Nero 7 OEM 1i Programvare OEM

CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD,

Norman IC,1 år lisens, Virus Control,

Musmatte Blå 4/6mm

Støtsikker PC-eske

Antec Nine Hundred sort miditower,

Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS,

MSI P35 NEO-FI, P35, Socket-775, DDR2,

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz

XFX GeForce 8800GT,

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5,

Seagate Barracuda 7200.10 500GB SATA2

Samsung DVD-brenner SH-S202H IDE

USB2 multikortleser 3.5" sort,

Creative SB X-Fi Gamer, Bulk

MS COA Label Windows

MS Win Vista Home Premium Norsk

MS MANUALS Win Vista Home Premium

MS ROYALTY Vista Home Premium

Ca 11000kroner

Hva burde jeg forandre på?

Er den en pakke du skal kjøpe her eller siden det er så mye diverse software med?

Ser du har 4 gig ram, antar du har planer om å kjøre Vista 64 da... Og ja, når du først brenner av den summen på PC ville jeg gått for GT i SLI, selv har jeg svidd av 16k akkurat og kjørte da 8800GT i SLI, bare husk å ha et hovedkort som støtter det... Avhengig av om du kjøper en pakke eller ikke, så ser jeg heller ikke noe til valg av vifte til CPU.

Lenke til kommentar
Skjermkortet er nærmest ubrukelig i nyere spill. Ville vurdert 8800 serien, i nød og neppe 8600GTS. Du trenger heller ikke det der lydkortet, i tillegg ville jeg muligens vurdert et annet hovedkort, f.eks P5B serien.

Hæh!? Fyren sier jo at han går for 8800GT....? Det duger jo bedre enn GTS, nærmere GTX...

Lenke til kommentar
Skjermkortet er nærmest ubrukelig i nyere spill. Ville vurdert 8800 serien, i nød og neppe 8600GTS. Du trenger heller ikke det der lydkortet, i tillegg ville jeg muligens vurdert et annet hovedkort, f.eks P5B serien.

Hæh!? Fyren sier jo at han går for 8800GT....? Det duger jo bedre enn GTS, nærmere GTX...

ser du nærmere inn i tråden (listen over hardware), står det 8500gt. Noe som han tydeligvis har endret mens jeg skrev den......

Endret av Moal
Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...