Agres Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Friend or foe? For min del er svaret innlysende: Dette spillet er en fiende av god underholdning. Les mer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Oi! Haha, it's a turkey, it's a turkey! CoD4 eller dette? Jeg blir svett bare av å tenke på det. Og av helt andre grunner enn du tenker på. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Spider-Man: Friend or Foe er et ekstremt gjentagende slåssespill som nytes best med TV-skjermen avslått og en god bok i hånda. Det der er kanskje den beste konklusjonen jeg har lest, noensinne. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Koste meg med denne artikkelen, vil aldri prøve spillet, men god lesing var det Veldig bra skrevet! Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så ille syns jeg ikke det er, har spilt igjennom det og vil selv gi det 5/10. Men det er jo kun min mening. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha - elsker å lese slike artikler, særlig når anmelderne er såpass kreative med å slenge dritt som de er Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Å kalle dette et underholdningsprodukt kan sammenlignes med å kalle Norge for verdens navle - ren løgn og ønsketenkning på samme tid. hahaha Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Syntes artikkelen var glimrende Nesten så jeg må skaffe meg spillet, men bare nesten... Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Et svært useriøst PS3-fanboy-innlegg, samt påfølgende fullstendig malplassert liten diskusjon om korrupte spillanmeldere, er fjernet fra denne tråden. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hm, har dette på Nintendo DS jeg og synes den er svært moro å spille. Kjente ikke igjen noe av dette. Mulig en annen version på PC? Rart. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Uten at jeg kjenner til noen av versjonene kan jeg garantere at DS- og PC-versjonen er svært forskjellig. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg