Daniel-san Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har et HK fra Dell som kom med PC'en. Fra før har jeg SB Live! Value, og skal bytte til Audigy 2. Etter å ha installert drivere til A2, klikker maskinen. Fikk opp bluescreen første gangen, restartet og alt gikk greit, inntil jeg skulle spille musikk. Lyden varte i 1 minutt og deretter hang maskinen seg og det kom pipelyd ut av høyttalerne. Har prøvd de nye driverne fra Creative, men samme skiten ! Jeg kjører WinME.... :oops: Noen med hjelp her ? Har prøvd annet PCI spor også, men uten hell..... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 WinME er jo ikke kjent for å være det mest stabile os'et nei... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Husket du på å avinstallere de gamle driverne da? De kan ligge på maskina fremdeles. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Husket du på å avinstallere de gamle driverne da? De kan ligge på maskina fremdeles. Har prøvd på det ja , men det ligger alltid igjen noe dritt etter gamle kort. Heldigvis skal jeg bygge ny PC selv, og da håper jeg Audigy oppfører seg feilfritt ! Og da skal jeg bytte til WinXP, kan det anbefales ? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har hat problemer med dell pc er selv på jobben. Reninstalasjon instalert alle programene derettet så når jeg skulle oppdatere "remoteposibol" til siste oppdateringen og restartet den så gikk den til blå skjerm. Gret nok det var i NT4.0 da Løste problemet med å ikke oppdatere programet siden det var på samme byget som itavdelingen men det er vel ikke et alternativ for deg å ikke bruke kortet Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg skal uansett bygge ny pc og ikke benytte Dell. Forhåpentligvis vil det hjelpe. Ligger liksom for mye dilldall på ferdigbygde Dell maskiner... :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå