nojac Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har et problem med at andre PC-er av samme type i nærheten påvirkes ved bruk av fjernkontrollen til PC-en. Hvordan kan denne enheten deaktiveres? Jeg har lett både i kontrollpanelet og i BIOS uten å finne det jeg leter etter.... Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har et problem med at andre PC-er av samme type i nærheten påvirkes ved bruk av fjernkontrollen til PC-en. Hvordan kan denne enheten deaktiveres? Jeg har lett både i kontrollpanelet og i BIOS uten å finne det jeg leter etter.... jeg vet ikke hva du mener med fjernkontroll helt sikkert men, er det: "eksternt skrivebord" ? isåfall, høyreklikk på min datamaskin. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Nei, der er en liten fjernkontroll (IR) som følger med maskinen. Så vidt jeg kan se er det ikke mulig å deaktivere denne (uten å lime noe over IR-mottakeren....) Endret 8. november 2007 av nojac Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nei, der er en liten fjernkontroll (IR) som følger med maskinen. Så vidt jeg kan se er det ikke mulig å deaktivere denne (uten å lime noe over IR-mottakeren....) ok, det vet jeg ingen ting om prøv: http://google.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå